Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rekrutteringskonsulent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God dag Amino'er,

Jeg søger samarbejdspartner som har behov for hjælp omkring rekruttering. Dette kan være hvem som helst til en hvilken som helst stilling.

Min baggrund for dette indlæg er, at jeg i dag arbejder som rekrutteringskonsulent og vil på sigt gerne blive selvstændig indenfor branchen men dette kræver et veludbygget netværk samt en solid forståelse for det danske arbejdsmarked.

Jeg kan hjælpe med at finde den rette samarbejdspartner/medarbejder ved først at foretage en grundig jobanalyse, hvorefter det bliver muligt at finde/bruge den rette annoncekanal til at finde den rette kandidat. Kort fortalt.

Selvom man på nuværende tidspunkt sagtens finde samarbejdspartner/medarbejder, kan man hurtig konstatere, at det ikke hvem som helst man vil indgå et samarbejde med. Og her kan jeg hjælpe.

Som en begyndelse, vil jeg gerne arbejde freelance. Eftersom det er min ambition at arbejde fuldtid, så bliver jeg nødt til at tage et meget beskedent beløb for ydelsen, for at tingene kan løbe rundt.

Selve prisen vil jeg gerne fastsætte med den enkelte person men den vil ikke være høj.

Er dette noget for dig, så send mig endelig en PM.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:57

Jeg kan forstå, at min forrige tekst kunne virke lidt forvirrende. Med god grundSmile. Dette beklager jeg for.

Lige for at specificere - så søger jeg  kunder at rekruttere for imod en meget lav pris.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:36

Hej,

Hvor sidder du i landet?

Er pt. ved at udbygge et rekrutteringsbureau gennem mit nuværende selskab. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dit projekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)