Hej Alle, Jeg skal til at have lavet en hjemmeside til min kommende virksomhed, og jeg skal prøve at uddybe og beskrive lidt hvad jeg gerne vil have, da jeg kan se at i de fleste lignende tråde, søger I web-folk flere oplysninger om projektet. Jeg har det hersens produkt som jeg gerne vil fremvise på min hjemmeside. Det er ikke nogen webshop, men nærmere en side, hvor man kan få sponsoreret produktet af andre virksomheder, mod at virksomheden får reklame på produktet. Derfor skal der både være en hjemmeside for forbrugeren, og en for sponsorende virksomheder. Det havde jeg tænkt skulle deles op med det samme man kommer ind på hjemmesiden, så der er en boks for forbrugeren og en for sponsoren, som så leder personen videre til den side der vedrører ham. Designet skal stort set være det samme (måske lidt farveforskel, så man kan se forskel) på begge sider. Det er faktisk bare menuerne der hedder noget forskelligt og har forskelligt indhold. Siderne skal bla. indeholde kontaktformular. Et Danmarkskort, hvor man kan klikke sig ind på regioner, og se hvor mit produkt findes i dette område. Evt. bare med tekst ikke nødvendigvis på placeret på kortet. Her skal jeg så løbende kunne ligge flere steder ind når der er behov for det. Designet skal være helt simpelt i stil med http://www.dansknet.dk/front el. lign. Som jeg kan se det er det ikke den store opgave for personen der ved hvordan man gør. Der er ikke noget med betalingsmuligheder i siden. Nu har je prøvet at beskrive så godt jeg kunne uden at afsløre for meget om mit produkt, så derfor håber jeg at der er nogen der kan give et prisforslag til hvor meget sådanne en side skal koste? Skriv gerne en PM. Og folk der bare skriver: "Skriv til mig xx@prosit.dk, så finder vi en løsning" el. lign, skal nok ikke regne med den store henvendelse. Jeg vil gerne se referencer, eller have løsningsforslag. Ellers må i jo spørge. :o) Dbh Sjoukje |
Hej Sjoukje.
Er du sikker på at du har slået PM til for din profil? Jeg synes ikke at det ser ud til at jeg kan sende dig en...
/Morten