Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have lavet en hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside til min kommende virksomhed, og jeg skal prøve at uddybe og beskrive lidt hvad jeg gerne vil have, da jeg kan se at i de fleste lignende tråde, søger I web-folk flere oplysninger om projektet.

Jeg har det hersens produkt som jeg gerne vil fremvise på min hjemmeside. Det er ikke nogen webshop, men nærmere en side, hvor man kan få sponsoreret produktet af andre virksomheder, mod at virksomheden får reklame på produktet.

Derfor skal der både være en hjemmeside for forbrugeren, og en for sponsorende virksomheder.

Det havde jeg tænkt skulle deles op med det samme man kommer ind på hjemmesiden, så der er en boks for forbrugeren og en for sponsoren, som så leder personen videre til den side der vedrører ham.

Designet skal stort set være det samme (måske lidt farveforskel, så man kan se forskel) på begge sider. Det er faktisk bare menuerne der hedder noget forskelligt og har forskelligt indhold.

Siderne skal bla. indeholde kontaktformular. Et Danmarkskort, hvor man kan klikke sig ind på regioner, og se hvor mit produkt findes i dette område. Evt. bare med tekst ikke nødvendigvis på placeret på kortet. Her skal jeg så løbende kunne ligge flere steder ind når der er behov for det.

Designet skal være helt simpelt i stil med http://www.dansknet.dk/front el. lign.

Som jeg kan se det er det ikke den store opgave for personen der ved hvordan man gør. Der er ikke noget med betalingsmuligheder i siden.

Nu har je prøvet at beskrive så godt jeg kunne uden at afsløre for meget om mit produkt, så derfor håber jeg at der er nogen der kan give et prisforslag til hvor meget sådanne en side skal koste?

Skriv gerne en PM. Og folk der bare skriver: "Skriv til mig xx@prosit.dk, så finder vi en løsning" el. lign, skal nok ikke regne med den store henvendelse. Jeg vil gerne se referencer, eller have løsningsforslag.

Ellers må i jo spørge. :o)

Dbh Sjoukje

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:44

Hej Sjoukje.

Er du sikker på at du har slået PM til for din profil? Jeg synes ikke at det ser ud til at jeg kan sende dig en...

/Morten

Tilmeldt 15. Jun 09
Skrevet kl. 21:51

e-c-s.dk | Morten:

Hej Sjoukje.

Er du sikker på at du har slået PM til for din profil? Jeg synes ikke at det ser ud til at jeg kan sende dig en...

/Morten

Edit har fundet ud af det. Det burde nu være ændret. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Klik på linket "ret profil" i højre hjørne

Vælg fanen "debatindstillinger"

Scroll ned og vælg "Alle Amino'er" på listen "Privat Besked indstillinger"

MvH

Simon Tørring

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:56

Det gør du via Ret profil -> Debatindstillinger :-)

/Morten

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:59

Hej sjoukje.

Det lyder som et godt projekt du har gang i der.

God beskrivelse af hvordan du vil have det, så man kan få taget stilling til tingene.

Jeg skriver i den anledning af at jeg er studerende og det lyder af en opgave jeg som godt gad og påtage mig, men da jeg ikke har den helt store viden indenfor hvilke prislag det skal ligge i vil jeg gerne have mulighed for at kunne emaile lidt frem og tilbage med dig. Men vil dog stadig sige at jeg ud fra din beskrivelse sagtens ville kunne lave en tilfredsstillende side til dig, med de krav du sætter.

Da jeg selv ikke er den store mester i photoshop vil jeg ikke kunne påtage mig opgaven med at designe din side, men derind at udvilke siden for dig vil jeg meget gerne. Jeg kender dog en som jeg tror meget gerne vil ordne det med designet for dig, han kan sine ting, og kommer ofte med nogle fantastiske oplæg til en hjemmeside. Samtidig med at have de ting som du vil have med, med i.

Håber at vi kan finde ud af noget.

Niclas Schumacher.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Jeg har sendt dig en Privat-besked

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:33

Sjoukje:

Skriv gerne en PM. Og folk der bare skriver: "Skriv til mig xx@prosit.dk, så finder vi en løsning" el. lign, skal nok ikke regne med den store henvendelse. Jeg vil gerne se referencer, eller have løsningsforslag.

Grunden til at folk skriver sådan er at der er tale om en rådgivningsprocess, og det er nu engang en process der udføres nemmest på en mail korospodance, og da du ikke har skrevet din egen email adresse er det den eneste måde folk kan komme i seriøs kontakt med dig :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 08:12

Mikkel Mikjær Christensen:

Sjoukje:

Grunden til at folk skriver sådan er at der er tale om en rådgivningsprocess, og det er nu engang en process der udføres nemmest på en mail korospodance, og da du ikke har skrevet din egen email adresse er det den eneste måde folk kan komme i seriøs kontakt med dig :)

Det ville sgu være lækkert hvis der blevet kræset lidt for aminos-besked-system så man rent faktisk gad bruge det !!! :-) Jeg undgår det også helst.

Jeg synes dog ikke dit oplæg er konkret nok til at kunne munde ud i et løsningsforslag, men hvis du nu havde skrevet din egen adresse ville folk da have mulighed for at sende referencer.

Tilmeldt 15. Jun 09
Skrevet kl. 08:15

Jamen det er da ikke noget problem. Her er adressen: sjoukjeveen@gmail.com

Bortset fra det, ser jeg nu ikke de helt store problemer i at bruge besked-systemet. Men hver sin mening. Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)