Til den store dag. Jeg tænker på at sætte en annonce i avisen om tilbud af bryllups/kransekager til halv pris af hvad de normalt koster Jeg er uddannet bager (arbejder dog ikke som bager mere) og har et bageri til rådighed hvor det kan produceres med de rigtige værktøjer og det bedste råvarer Jeg tænker på at ville lave et uforpligtende tilbud til folk hvor jeg kommer ud i hjemmene og udfærdiger tilbud netop til deres ønsker og behov. kagerne bliver naturligvis leveret til feststedet dette skal kun være en hyggelig bibeskæftigelse. Nogle der mener at dette kunne være idé så skriv endelig |
Synes det er en rigitg god idé. Så vidt jeg husker koster de kassen, så hvis du sælger dem til halv pris og skriver det med store fede bogstaver, så har du allerede dine potentielle kunders opmærksomhed.
Se at få lavet en ordentlig annonce med en flot bryllupskage på forsiden.
Og så vil jeg også anbefale du får lavet en helt simpel hjemmeside med eksempler på nogle af de bryllapskager du får lavet, samt om dig og råvarerne m.v. Du kunne f.eks også lave en billede serie af hvordan en bryllupskage bliver til.
Din hjemmeside adresse skulle så være nederst i din annonce så folk kan gå ind på den og se, hvad de har mulighed for at få til ½ pris.
Vil gerne hjælpe dig med hjemmesiden og annoncen hvis du får brug for det. Det kunne være sjovt.