Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO = succes ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er som sagt blevet det helt STORE, hvis man gerne vil kunne ses på google (som jo skaffer forfærdeligt mange kunder).

Jeg har været så heldig, at alliere mig med min farbror som er en haj til SEO og bogføring mm. Ved siden af det, har han en programmør der kan ordne alle former for tekniske besværligheder og lign. gratis - simphelthen fordi, at det er hans kammerat og det tager jo ikke forfærdeligt lang tid, at ordne småproblemer hvis man har en enorm viden inde for området.

Da jeg kun er en skide HHX studerende, har jeg jo ikke den store viden inde for computerer og hvordan man laver hjemmesider. Så bliver man jo nød til at finde èn der er en haj til det også (det har jeg så også gjort).

Så tænker i måske - hvad fanden kan ham der Martin? Det skal jeg sige dig :) Jeg er altid FULD af gode idèer til hvilke webshops kan man lave. Unikke koncepter, hvordan man fanger MIN målgruppe (15-25) osv osv. Lige i det her sekund er vi igang med at få èn af mine idèer ud i verdenen, det glæder jeg mig sindsygt meget til at.

Bliver det mon en succes, hvis ikke den her gang så bliver den næste måske?

Hvad siger i ? Har jeg et godt fundament, eller er der noget jeg har overset?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Så dit koncept går ud på at trække viden fra dine gratis 'medarbejdere', få dem til at udvikle sites på baggrund af dine gode ideer og tjene penge på det.. Det lyder næsten for godt til at være sandt ! :)

MvH

Simon Tørring

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 19:08

Ik gratis - jeg ender med at få ca. 30 % af omsætninge fra de sites der bliver lavet. :)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:08

Må man spørge hvad du er igang med, har selv samme målgruppe, og når godt ud til dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

Martin Hinrichsen:

Ik gratis - jeg ender med at få ca. 30 % af omsætninge fra de sites der bliver lavet. :)

Ah okay. Det giver mere mening ! :)

Ved ikke om der er basis for et ide-udviklings-marked her i DK, men jeg vil ønske dig al den held og lykke du kan bruge !

MvH

Simon Tørring

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 19:13

Tøj, seviceydelser med samarbejde fra andre virksomheder, alle former for smykker, undeholdningsprodukter, abonnomenter. ALT muligt, jeg sørger for at skrive alle idèerne ned, også bliver de arkiveret :) Så finder jeg bare hovede og hale i de forskellige ting og hvad jeg gerne vil starte med at sælge.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Skrevet kl. 19:15

Simon Tørring:

Martin Hinrichsen:

Ved ikke om der er basis for et ide-udviklings-marked her i DK, men jeg vil ønske dig al den held og lykke du kan bruge !

MvH

Simon Tørring

Tak simon - ALT kan lade sig gøre. Bare sørg for at holde hovede højt :)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:26

Simon Tørring:

Martin Hinrichsen:

MvH

Simon Tørring

Tjaee.. hvis Danmark ikke skal overleve på at huse nichevirksomheder, så ved jeg ikke hvad?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Men handler hele kicket i at være iværksætter ikke om, at finde på ideen selv og føre den ud i livet? :)

MvH

Simon Tørring

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:41

Martin,

jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit indlæg og hvad det er du går og mangler.

Men jeg kan hjælpe dig med grafiske og hjemmeside løsninger. Du finder min mail mm. i min signatur :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)