Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar er god til grafik?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Tak for analysen. Jeg har kig på forskellige core2duo fra Zepto, bl.a. også denne her:

...men da jeg som sagt er næsten spejlblank på hardwareområdet tager det lidt tid at tygge sammenligningerne igennem.

Jeg vil ikke udelukke at købe en ekstern skærm til den, hvis der er brug for det, jeg vil dog lige høre min grafiske medarbejder om hun har brug for, det når hun har prøvet at arbejde lidt med den. 

Det skal være en bærbar fordi min grafiske medarbejder skal kunne arbejde på den hjemmefra og på kontoret i en længere periode, og fordi vi godt kunne bruge en god bærbar, når vi en sjælden gang tager på kundebesøg.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 17:09
Vi var nogle stykker der for 2 år siden fik en HP/Compaq hver med 1.6Ghz/512 Mb ram og, underligt nok, selvom vi alle havde den samme computer var der stor forskel på hvor godt de virkede. Nogle kunne knap nok åbne Photoshop og jeg er så den "heldige", der kan køre  både 3Dprogrammer, Photoshop og Illustrator på samme tid. Tilgengæld er den ikke helt venner med Dreamveawer og Flash.. Med andre ord tror jeg det er nogenlunde uigennemskueligt hvad man kan få ud af sin laptop - selv når man sammenligner to af de samme computere.

Ihvertfald vil jeg nok anbefale dig en duo-processer - og kan du vente til næste år, så kommer der quadro-processorer, som nok skal sparke numse.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:57
Har selv brugt bærbar (Vega +,) i et par år til grafisk arbejde og har kun været glad for det. Har kørt flash, indesign, og hele molevitten, dog med en vis diciplin og god evne til at rydde op på den.. Dog krævede det en hvis tålmodighed med at lave 3D og grafiktunge photoshop ting. Men de bærbare har også noget mere power i dag og min Vega+ er jo også død og færdig nu. Har nok været lidt for hård ved den. Men skærmen.. hmmm, nej. Vil helt klart anbefale en ordentlig extern skærm som er farve kalibreret og det hele. Hvis du ikke har styr på farveprofiler o.lign er det lidt af et gætteri at sende ting til tryk..

Mange hilsner:/Thomas

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)