Det kommer jo lidt an på, hvilket budskab, du skal have ud med dine 4.000 flyers. Er der tale om en reklame for et lokalt spisested, en landsdækkende event, noget der henvender sig til unge - eller hvad?
Hvad er bedst ? At dele dem ud i 20 byer eller i 1 så alle for en ?
Mvh Lasse
Det kommer som sagt an på formålet... Vi har netop delt 3000 flyers ud, de skulle selvfølgelig ud i det lokale og vi har fået ca. 30 nye aktive medlemmer. Derimod hvis har du en virksomhed, så får du selvfølgelig mest ud af at komme vidt omkring.
Med 4000 flyers og en målgruppe der generelt hedder 'andet' erhverv - så ville jeg tage samtlige hovedgade i nærheden.
Du skal leje en flyver, vælge en by, flyve ind over byen, smid alle 4000 ud på engang så skal folk nok kigge hvad det er der falder ned fra himlen !
Må man overhovedet det idag? Kunne ellers være noget af et stunt.
Ellers kunne man jo gøre som i Fleeggaard reklamen. Smid en masse nøgne damer ud i faldskærm over byen fra en flyver, og så lade dem dele folderne ud når de er landet midt på byens torv eller noget....
Jeg syntes da det kunne være en fed idé så ville 4000 bare virke som ingenting så skulle der være 100.000 eller sådan noget hvor hele byen bare skulle flyde :)
Der bare i alt den tid jeg kan huske om sommeren fløjet en banner reklame rundt om sommer så folk fra Palne stranden kan se den, det er fra 3 stjernet ,, Jeg ved ikke om det sælger, men jeg får ikke ligefrem lyst det det sådan en varm sommerdag på strandet jeg søgte lige og fandet nogle priser ikke vildt dyrt, 2250 i timen men banneret koster også lige 14000 kr ...