Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst uddeling Af 4.000 flyers ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har 4000 Flyers.

Hvad er bedst ? At dele dem ud i 20 byer eller i 1 så alle for en ?

Mvh Lasse

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:40

Det kommer jo lidt an på, hvilket budskab, du skal have ud med dine 4.000 flyers. Er der tale om en reklame for et lokalt spisested, en landsdækkende event, noget der henvender sig til unge - eller hvad?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:51

den må jeg heller lige følge.. :-)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:52

Et point site og en webshop.

(Og ved godt det bedre med online reklame, men lad vær med at kommentere det tak :) )

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 20:02

Master Vind:

Hej Amino'er

Jeg har 4000 Flyers.

Hvad er bedst ? At dele dem ud i 20 byer eller i 1 så alle for en ?

Mvh Lasse

Det kommer som sagt an på formålet...
Vi har netop delt 3000 flyers ud, de skulle selvfølgelig ud i det lokale og vi har fået ca. 30 nye aktive medlemmer.
Derimod hvis har du en virksomhed, så får du selvfølgelig mest ud af at komme vidt omkring.

Med 4000 flyers og en målgruppe der generelt hedder 'andet' erhverv - så ville jeg tage samtlige hovedgade i nærheden.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:25

Master Vind:

Et point site og en webshop.

Pointsite - er det ikke mest unge, som bruger tid på dem? I så fald ville jeg vælge lokationer efter hvor der er uddannelsessteder.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:16

Du skal leje en flyver, vælge en by, flyve ind over byen, smid alle 4000 ud på engang så skal folk nok kigge hvad det er der falder ned fra himlen !

Nok en dårlig idée men det virkede jo engang ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 11:29

TrylleThomas:

Du skal leje en flyver, vælge en by, flyve ind over byen, smid alle 4000 ud på engang så skal folk nok kigge hvad det er der falder ned fra himlen !

Må man overhovedet det idag? Kunne ellers være noget af et stunt.

Ellers kunne man jo gøre som i Fleeggaard reklamen. Smid en masse nøgne damer ud i faldskærm over byen fra en flyver, og så lade dem dele folderne ud når de er landet midt på byens torv eller noget.... Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:15

Skal man ikke have tilladelse for at få et banner efter en flyver ??

Flyveturen koster jo ca. 500,- for en lille rundflyning, men hvad koster sådan et banner ?

Ser folk det og tænker de over det ??

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:38

Jeg syntes da det kunne være en fed idé så ville 4000 bare virke som ingenting så skulle der være 100.000 eller sådan noget hvor hele byen bare skulle flyde :)

Der bare i alt den tid jeg kan huske om sommeren fløjet en banner reklame rundt om sommer så folk fra Palne stranden kan se den, det er fra 3 stjernet ,, Jeg ved ikke om det sælger, men jeg får ikke ligefrem lyst det det sådan en varm sommerdag på strandet jeg søgte lige og fandet nogle priser ikke vildt dyrt, 2250 i timen men banneret koster også lige 14000 kr ...

http://www.bannerflyvning.dk/?page=984

Men jo en anderledes ting :) ville nok give lidt opmærksomhed , trælst at banneret koster sååå meget .....

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)