Hej Amino'er Jeg er helt ny her. Har gået og tænkt over en idé i de sidste par år og er nu kommet frem til at jeg er klar til at føre den ud i livet. For ikke at sige for meget, kan jeg blot afsløre at min idé er et blad. Jeg har selv tænkt mig at stå for indhold, grafik opsætning og lign., men jeg kender ingenting til selve branchen og hvordan den hænger sammen og er bygget op. Hvor meget kan jeg selv stå for? Og er det sådan nogle som Aller, Oxygen, benjamin man skal have fat i... eller...? Og hvem i så fald? Er der nogle der kan hjælpe med hvordan branchen er bygget op? Hvem kan man kontakte for at få et samarbejde op omkring udgivelse, salg, distribution mm. Jeg vil selv gerne stå for det kreative og grafiske og indholdsmæssige, men har brug for samarbejdspartner til salg, distribution, annoncering, tryk mm. Nu har jeg tænkt over dette i et par år og vil rigtig gerne i gang. Så jeg håber der er nogle herinde som kan komme med gode råd eller som evt. kender nogen indenfor branchen. På forhånd tak for hjælpen. Hej fra Amber |
Hej Amber.
Så lige du nok kunne være mine nye partner til opsætning af en reklame :-)
Jeg skal have lavet nogen a4 ark som reklame til ophængning forskellige steder.
Jeg kan desværre ikke sende dig en PM, men kunne det have din interresse..
Kan du ikke sende mig en mail hvis du er intresseret.
Mikkel.
min mail : friisinvest@gmail.com