Den er oprettet på "virksomhedsbørsen" - lægeligt dokumenteret samt godkendt fødevarestyrelsen som et slankeprodukt.
1-2 kg pr. uge er som meget normalt hvis du sætter dig for et seriøst vægttab. - Produktet er testet på 6 forskellige personer 3 mænd og 3 kvinder i alderen 20-30 år, 30-40 år og 40-50 år.
6 personer er ikke meget nej, forsøget var for at vise resultater til fødevarestyrelsen og bevise overfor evt. kapital partner at der egentlig er hold i det.
Det er godkendt slankeprodukt jeg har de papirer og stempler der kræves.
Ja det lyder som en historie til DR Kontant, som Thermapower var i starten af 2007 (så vidt jeg husker)
1-2 kg er dokumenteret - de har gået til kontrol hos en læge. - Det er ikke noget kunstigt fremstillet men naturlige produkter der er mixet sammen. Der er brugt en del tid på at finde ud af hvilke produkter samt sammensætning der giver lavest mulig kalorier pr. dag.
Som tidligere nævnt søger jeg en kapital partner evt. en køber af hele konceptet, jeg vil gerne indgå i handlen i en periode..
Jeg understreger lige endnu engang at jeg søger en kapital partner (en der kan lægge nogle penge) eller en mulig køber til produktet hvor jeg inkludere i prisen i en periode.