Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medicinalfirma/slankeprodukt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Medicinalfirma/slankeprodukt

Nyt koncept, helse-slankeprodukt - dokumenterbar virkning med et vægttab på 1-2 kg pr. uge "uden motion".

Der søges enten en partner eller en til at overtage det.

Indtægten er stor hvis det bliver markedsført mere end igennem en webshop. Salget vil primært være i Skandinavien.

Komplet website med webshop og markeds-/strategi føring sælges med.

Produktet sælges med en fortjeneste på over 200%

Det hele er mere eller mindre klar til at blive sat i gang fra dags dato.

Der skal lægges et kontant beløb både for partner og evt. køber - bud er velkommen.

Jeg ønsker en seriøs handel. Hvis ikke du er 100 % sikker på at pengene er der til det - så lad være at skrive.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:12

Tvivler på du finder nogen herinde der gider involvere sig med den slags...

Desuden er et vægttab på 1-2 kg pr uge ret meget. Tør man spørge hvilken dokumentation, der foreligger for dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:34

Den er oprettet på "virksomhedsbørsen" - lægeligt dokumenteret samt godkendt fødevarestyrelsen som et slankeprodukt.

1-2 kg pr. uge er som meget normalt hvis du sætter dig for et seriøst vægttab. - Produktet er testet på 6 forskellige personer 3 mænd og 3 kvinder i alderen 20-30 år, 30-40 år og 40-50 år.

Håber det var svar på spørgsmålet

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 07:19

Ahh på den måde... 6 personer...

Det ville jo svare til at fase 1-2 forsøg for medicialfirmaer. Testgruppen må siges at være meget snæver og kan ihvertfald ikke kaldes repræsentativ.

Er det godkendt af lægemiddelstyrrelsen?

Lyder lidt som noget som fx. DRs Kontant plejer at grave i...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04

6 personer er ikke meget nej, forsøget var for at vise resultater til fødevarestyrelsen og bevise overfor evt. kapital partner at der egentlig er hold i det.

Det er godkendt slankeprodukt  jeg har de papirer og stempler der kræves.

Ja det lyder som en historie til DR Kontant, som Thermapower var i starten af 2007 (så vidt jeg husker)

1-2 kg er dokumenteret - de har gået til kontrol hos en læge. - Det er ikke noget kunstigt fremstillet men naturlige produkter der er mixet sammen.
Der er brugt en del tid på at finde ud af hvilke produkter samt sammensætning der giver lavest mulig kalorier pr. dag.

Som tidligere nævnt søger jeg en kapital partner evt. en køber af hele konceptet, jeg vil gerne indgå i handlen i en periode..

Med venlig hilsen

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:13

Ok spændende nok.. lød dog umiddelbart lidt langt ude hvis du ved hvad jeg mener :)

Held og lykke med det

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Ja. Jeg blev godt klar over det, viste annoncen til en der ingen kendskab havde til mit projekt, og han sagde som i andre..

Håber jeg har givet jer svar på det hele, ellers skyder i bare løs fra hoften.

Hej så længe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Jeg understreger lige endnu engang at jeg søger en kapital partner (en der kan lægge nogle penge) eller en mulig køber til produktet hvor jeg inkludere i prisen i en periode.

Forsat god dag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)