Jeg søger logoer til at lave nogle demoskilte med. Det drejer sig om nogle skilte (rustfri plader) hvor jeg skal placere et logo samt tekst (kan være adresse, firmanavn mm) Disse demoskilte bliver lagt online i min shop www.stylingshop.dk så du får gratis eksponering for ulejligheden. Skiltene ser sådan her ud (disse skilte er ikke med logo, men her kan du se pladen) Hvad skal jeg bruge fra dig? Dit logo samt tekst i EPS eller AI format, gerne i et størrelsemæssigt format der kunne se ud til at passe på pladen (12 x 28cm) Jeg kan kun bruge logoer, der indeholder én farve eller kan accepteres at blive lavet/vist i én farve og logo/tekst skal kunne skæres ud i folie (det kan jeg først fortælle dig om er muligt, når jeg har set det Bemærk at du ikke får et skilt, du får blot den gratis eksponering det er at blive vist i min shop. Håber I forstår hvad det er jeg ønsker. Umiddelbart skulle det ikke blive den tidsmæssigt store opgave for dem der indvilger i at sende et logo til mig. Min email kan findes på denne side |
Hej René,
Du må helt sikkert gerne benytte mit firmas logo.