Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation "Karma Snyd" næste kapitel :-)

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får lige 5 stjerner fra mig - Må de lyse klart på himlen StarStarStarStarStarWink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:03

Gode tiltag.... det er nice :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Skriv gode ting, opfør dig pænt og det skal gå dig godt.

Dbh Martin

medmindre man er blevet persona non-grata

Jeg skal ikke forsøge at ophæve mig selv til noget jeg ikke er, men det er mig ubegribeligt hvorfor jeg skal sables for de svar jeg har givet i disse tråde Confused
http://www.amino.dk/forums/t/74730.aspx
http://www.amino.dk/forums/p/50480/471999.aspx#471999 
http://www.amino.dk/forums/p/74876/471572.aspx#471572

Jeg syntes konceptet er super, da det er en god måde at give feedback til de folk der tager sig tid til at skrive herinde Yes men jeg er færdig med at bidrage med mine kompetencer, hvis der sidder en rådgiver ved en anden computer og har set sig sur på mig og derfor pr automatik vurderer svaret for dårligt

Det kan være nok så rigtigt eller relevant det svar jeg giver, men spørgsmålsstiller kigger jo bare på karma-tildelingen og vil konstatere at det jeg skriver er urelevant eller forkert No

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:10

Christian S.:
Jeg skal ikke forsøge at ophæve mig selv til noget jeg ikke er, men det er mig ubegribeligt hvorfor jeg skal sables for de svar jeg har givet i disse tråde

Kan være nogle der har misforstået systemet.

Alternativt kunne der komme en boks op der spørger om man er sikker på at man vil bedømme indlægget på den måde. Dvs. en sikkerhed for at man ikke vælger forkert.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:14

Christian S.:
medmindre man er blevet persona non-grata

Jeg skal ikke forsøge at ophæve mig selv til noget jeg ikke er, men det er mig ubegribeligt hvorfor jeg skal sables for de svar jeg har givet i disse tråde Confused
http://www.amino.dk/forums/t/74730.aspx
http://www.amino.dk/forums/p/50480/471999.aspx#471999 
http://www.amino.dk/forums/p/74876/471572.aspx#471572

Jeg syntes konceptet er super, da det er en god måde at give feedback til de folk der tager sig tid til at skrive herinde Yes men jeg er færdig med at bidrage med mine kompetencer, hvis der sidder en rådgiver ved en anden computer og har set sig sur på mig og derfor pr automatik vurderer svaret for dårligt

Det kan være nok så rigtigt eller relevant det svar jeg giver, men spørgsmålsstiller kigger jo bare på karma-tildelingen og vil konstatere at det jeg skriver er urelevant eller forkert No 

Uden i øvrigt at have læst nogen af de nævnte indlæg, synes jeg dette indlæg er sobert.
Så i den gode karmas tjeneste giver jeg dig derfor gerne 5 stjerner. Smile

Ha' en god dag.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 13:38

Hej Christian.

Det undre også mig, hvorfor du har fået dårlig karma for omtalte indlæg.

Mon ikke du på et tidspunkt har fornærmet en, som nu hævner sig?

Det er bare ikke særlig befordrende for lysten til at blande sig i debatten eller svare på spørgsmål. Ærgeligt, det ser ikke ud til at karmapoint virker efter hensigten og hvorfor skal man overhovedet kunne give negativ karma. Det er alligevel ikke dem med den rådne opførsel, der får dem.

Her tager du altså fejl Thorborg.

Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 13:47

Jeg tror godt jeg kan pege på en bemærkning fra min side som kan være årsag til de karma-tildelinger, men så syntes jeg det siger en hel del mere om smålighed fra karma-givers side at det skal give sig udslag i minus-karma i mine øvrige kommentarer

Det kan da godt være jeg kunne have formuleret mig anderledes i omtalte bemærkning, men konklusionen ville have været den samme og vedrørte i høj grad 1. indlæg fra spørgsmålstiller

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:57

Nu har jeg ikke gået tråden igennen svar for svar, men hvad med at karma tildelinger var offentlige. Så man kunne se hvem der bedømmer og hvad rating der er givet, fra hver enkelt bedømmer.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis karma betyder så meget for dig  skal jeg da gerne give dig 5 stjerner. Jeg tror vi alle har oplevet at dårlig for vores indlæg - også selv vi selv synes de er rigtige.

Ikke alt er sort og hvidt i et debatforum. Hvad du synes kan være et godt svar kan være noget vrøvl fra andre eller måske slet et et svar på det der er blevet spurgt om. Karma er godt redskab over en periode, men på den korte tid du har været her giver det ikke et retmæssigt billede af dine indlæg.

Stop klynkeriet og brug kræfterne i debatten. Der vil du med tiden kunne få al den karma, som du ønsker for dine svar. Der ligger indbygget i karma-systemet nogle restriktioner for hvor mange gange du kan uddele karma dagligt. Det vil så også medfører at det er en meget sej proces, hvis du vil holde en person nede karmamæssigt - og undskyld den opmærksom har du næppe tiltrukket dig.

Op på hesten - fortsat med at hjælpe andre - det er den hurtigste vej til den karma du eftertragter.

Henrik

Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 14:12

Tak Henrik, jeg forstår godt dit synspunkt både hvad angår karma-systemet generelt og hvor meget jeg som ny bruger (ikke) skal ligge i det

Uanset, syntes jeg dog det er uheldigt at en specifik karma-rating på indlæg vil medføre at spørgsmålsstiller eventuelt ikke drager den rigtige konklusion på det/de svar der er givet

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)