Du får lige 5 stjerner fra mig - Må de lyse klart på himlen |
Gode tiltag.... det er nice :)
Du får lige 5 stjerner fra mig - Må de lyse klart på himlen |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Gode tiltag.... det er nice :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
medmindre man er blevet persona non-grata Jeg skal ikke forsøge at ophæve mig selv til noget jeg ikke er, men det er mig ubegribeligt hvorfor jeg skal sables for de svar jeg har givet i disse tråde Jeg syntes konceptet er super, da det er en god måde at give feedback til de folk der tager sig tid til at skrive herinde Det kan være nok så rigtigt eller relevant det svar jeg giver, men spørgsmålsstiller kigger jo bare på karma-tildelingen og vil konstatere at det jeg skriver er urelevant eller forkert |
Kan være nogle der har misforstået systemet. Alternativt kunne der komme en boks op der spørger om man er sikker på at man vil bedømme indlægget på den måde. Dvs. en sikkerhed for at man ikke vælger forkert. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Uden i øvrigt at have læst nogen af de nævnte indlæg, synes jeg dette indlæg er sobert. Ha' en god dag. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Christian. Det undre også mig, hvorfor du har fået dårlig karma for omtalte indlæg. Mon ikke du på et tidspunkt har fornærmet en, som nu hævner sig? Det er bare ikke særlig befordrende for lysten til at blande sig i debatten eller svare på spørgsmål. Ærgeligt, det ser ikke ud til at karmapoint virker efter hensigten og hvorfor skal man overhovedet kunne give negativ karma. Det er alligevel ikke dem med den rådne opførsel, der får dem. Her tager du altså fejl Thorborg. |
Jeg tror godt jeg kan pege på en bemærkning fra min side som kan være årsag til de karma-tildelinger, men så syntes jeg det siger en hel del mere om smålighed fra karma-givers side at det skal give sig udslag i minus-karma i mine øvrige kommentarer Det kan da godt være jeg kunne have formuleret mig anderledes i omtalte bemærkning, men konklusionen ville have været den samme og vedrørte i høj grad 1. indlæg fra spørgsmålstiller |
Nu har jeg ikke gået tråden igennen svar for svar, men hvad med at karma tildelinger var offentlige. Så man kunne se hvem der bedømmer og hvad rating der er givet, fra hver enkelt bedømmer. |
Hvis karma betyder så meget for dig skal jeg da gerne give dig 5 stjerner. Jeg tror vi alle har oplevet at dårlig for vores indlæg - også selv vi selv synes de er rigtige. |
Tak Henrik, jeg forstår godt dit synspunkt både hvad angår karma-systemet generelt og hvor meget jeg som ny bruger (ikke) skal ligge i det Uanset, syntes jeg dog det er uheldigt at en specifik karma-rating på indlæg vil medføre at spørgsmålsstiller eventuelt ikke drager den rigtige konklusion på det/de svar der er givet
|