| 
                             Er stjerne funktionen forsvundet fra Amino eller er det bare min pc der driller? Synes lige der var en som fortjente nogle, men nu kan jeg ik finde dem...  | 

heller ikke stjerner her mere.......
Mvh
Jesper
             Debat

| 
                             Er stjerne funktionen forsvundet fra Amino eller er det bare min pc der driller? Synes lige der var en som fortjente nogle, men nu kan jeg ik finde dem...  | 

| 
                             heller ikke stjerner her mere....... Mvh Jesper 
  | 

| 
                             Vi har været for gavmilde med stjernerne...... ikke muligt at give flere herfra......  | 

| 
                             Jeg har heller ikke nogen  Claus har rodet lidt med stjernen og afstemningsfunktionaliteten (Martin vil briefe om det snarest antager jeg), og han er ved at rette fejlen. 
  | 

| 
                             Så burde de fleste kunne give stjerner igen. Nogle vil ikke kunne stemme p.t. og det er med vilje, men idéen bag kan Martin forklare bedre end mig.  | 

Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
| 
                             Kære venner, læs dette forklarende indlæg, for mens i sover, så knokler vi :-)  | 

| 
                             Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg vil give stjerner. Og de bliver ikke registreret. Og jeg mener dog at opfylde betingelserne :-)  | 

Du er ikke alene......  |