Er stjerne funktionen forsvundet fra Amino eller er det bare min pc der driller? Synes lige der var en som fortjente nogle, men nu kan jeg ik finde dem... |
heller ikke stjerner her mere.......
Mvh
Jesper
Er stjerne funktionen forsvundet fra Amino eller er det bare min pc der driller? Synes lige der var en som fortjente nogle, men nu kan jeg ik finde dem... |
heller ikke stjerner her mere....... Mvh Jesper
|
Vi har været for gavmilde med stjernerne...... ikke muligt at give flere herfra...... |
Jeg har heller ikke nogen Claus har rodet lidt med stjernen og afstemningsfunktionaliteten (Martin vil briefe om det snarest antager jeg), og han er ved at rette fejlen.
|
Så burde de fleste kunne give stjerner igen. Nogle vil ikke kunne stemme p.t. og det er med vilje, men idéen bag kan Martin forklare bedre end mig. |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Kære venner, læs dette forklarende indlæg, for mens i sover, så knokler vi :-) |
Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg vil give stjerner. Og de bliver ikke registreret. Og jeg mener dog at opfylde betingelserne :-) |
Du er ikke alene...... |