Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Mere markedsføring i krisetider styrker indtjeningen"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ovenstående overskrift er taget fra Markedsføring, og er resultatet af en undersøgelse, man har foretaget, hvor man har set, hvem der klarer sig bedst - dem, der sparer på markedsføring af sit produkt/sin serviceydelse, eller dem, der investerer reklamepenge på sig selv.

Nu er det selvfølgelig altsammen meget godt, for hvad gør man, hvis man ikke har så meget at investere netop nu? Ja, du ku' jo smutte forbi min hjemmeside og kigge på mit arbejde og læse mine referencer (www.tt-tekstforfatter.dk). Jeg tilbyder i denne og næste måned gode priser på salgsbreve, annoncer, brochurer, foldere, bannere, etc. Nu er det naturligvis sådan, at gode priser er et relativt begreb - jeg skal som enhver anden virksomhed trække skat fra, og i modsætning til dig, tjener jeg jo kun på det én gang, hvorimod du kan bruge tjene penge på dét, jeg laver for dig igen og igen.

Dog kan jeg garantere, at jeg skaber kreative løsninger på et højt niveau, og at mine priser ikke er 1/4 af, hvad et reklamebureau ville koste dig.

Lad mig give dig et ufprpligtende tilbud!

Thomas Thomsen, Tekstforfatter, Saxogade 111, 4. tv., mobil: 3025 5151

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lave reklame, så gør det i det mindste ordentligt! Du har glemt at angive din hjemmeside... Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tt-tekstforfatter.dk 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)