Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponser søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei der ude

Jeg er en frisk pige på 24, som søger en sponser som kunne tænke sig og hjælpe mig med at bakke op omkring ridesporten.

Jeg er en meget seriøs rytter som, kunne tænke sig og komme frem i rideverden, men da sporten er dyr, og det kræver mange penge, for at kunne få en god hest. er det ikke noget jeg selv helt kan financere.

Det er en drøm jeg har gået med længe, men har ikke rigtigt kunne finde noget hjælp til det. så vil prøve her inde. Men da jeg ikke har prøvet det før og det er meget nyt for mig og søge sponser.

Vil jeg høre om der nogen som kan give mig gode råd til at søge sponser, eller er man interasseret i det selv, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:30

Hej

Jeg tror du med fordel kan lave ( næsten som i en jobansøgning) , et CV , hvor du fortæller om dig selv, dine bedrifter til nu, dine mål , osv.

Samtidig tror jeg du får lettest ved at finde sponsorer i dit lokalområde.

Jeg ved nogle tennisspillere har lavet deres egen lille hjemmeside, hvor man så kan læse om dem, deres bedrifter, kommende konkurranceprogram, link til sponsorerne osv.

Så viser du potientielle sponsorer at du mener det seriøst, og ikke "bare" vil blokke dem for lidt penge.

Held og lykke med projektet

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:33

heisa jesper

Tusind tak det var et godt råd, den havde jeg ikke tænkt over, ihver fald ikke deet med hjemme side

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:58

Bare sådan en gratis en.. du ved 123 hjemmeside eller hvad der nu findes.

Tror med et godt oplæg du kan få lokalsponsorer - måske sælge dem i"anparter"  på 500 kr, så mange af de små butikker også kan være med.

Go kamp..

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)