Hei der ude Jeg er en frisk pige på 24, som søger en sponser som kunne tænke sig og hjælpe mig med at bakke op omkring ridesporten. Jeg er en meget seriøs rytter som, kunne tænke sig og komme frem i rideverden, men da sporten er dyr, og det kræver mange penge, for at kunne få en god hest. er det ikke noget jeg selv helt kan financere. Det er en drøm jeg har gået med længe, men har ikke rigtigt kunne finde noget hjælp til det. så vil prøve her inde. Men da jeg ikke har prøvet det før og det er meget nyt for mig og søge sponser. Vil jeg høre om der nogen som kan give mig gode råd til at søge sponser, eller er man interasseret i det selv, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.
|
Hej
Jeg tror du med fordel kan lave ( næsten som i en jobansøgning) , et CV , hvor du fortæller om dig selv, dine bedrifter til nu, dine mål , osv.
Samtidig tror jeg du får lettest ved at finde sponsorer i dit lokalområde.
Jeg ved nogle tennisspillere har lavet deres egen lille hjemmeside, hvor man så kan læse om dem, deres bedrifter, kommende konkurranceprogram, link til sponsorerne osv.
Så viser du potientielle sponsorer at du mener det seriøst, og ikke "bare" vil blokke dem for lidt penge.
Held og lykke med projektet
Mvh
Jesper