problemet er at jeg er ved at oprette en webshop med modetøj og her kommer problemet så jeg kan ikke konfigurer den så man kan vælge størrelser og farve på tøjet |
Se signaturen :)
problemet er at jeg er ved at oprette en webshop med modetøj og her kommer problemet så jeg kan ikke konfigurer den så man kan vælge størrelser og farve på tøjet |
Jeg har kigget lidt på jeres webhoteller, da jeg laver websider også som jeg kontrollere for mine kunder vil jeg høre om jeg må have deres liggende under mit webhotel hvis jeg tager et hos jer. Ps hvor mange år har i eksisteret og er de moduler man kan downloade hos jer gratis at bruge |
Hvis du køber et webhotel med plads til 5 domæner f.eks. må du fuldstændigt selvom hvad du vil bruge det til - Du får hvad du betaler for og så bestemmer du ellers resten selv om du vil streame eller hvad du vil er op til dig. Vi har eksisteret i et par år efterhånden. Nej - de fleste er vores udvidelser (komponenter, moduler og plugins) er kommercielle men GPL så de er altså open source. |
Ok takker jeg kigger på det |