Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produkter til mindre webshop!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg søger produkter til en mindre webshop jeg åbner inden for nærmeste fremtid.

Jeg har selv styr på at få en magento løsning op at køre, med et billigt template også mangler jeg kun lige en til at lave et par ekstra funktioner.

Produkterne skal helst være nemme at sende med posten, dvs. lette og ikke fylde så meget. Alle produkter har interesse, da det kun er et mindre fritidsprojekt hvor jeg fokuserer på at øve mig på seo, design og brugervenlighed m.m. (altså ikke noget jeg skal leve af overhovedt, for ja - så havde jeg valgt et produkt der virkelig interesserede mig)

Glæder mig til at høre fra dig,

Jacob

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:59

hmm! det var sku en vild inspirerende tilgang til showet hehe!

hvorfor ikke sælge posters wallstickers eller lign det er noget du kan bestille hos jesper norbøll fra media mouse direkte til kunden så nu har du en let og sipel vare som du ikke skal have på lager og som ikke er dyr i porto!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

køb masser af crap hjem fra dealextreme.com osv og sælg det med lidt profit.. (der er worldwide free shipping - og det virker)

MvH

Simon Tørring

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 08:30

omar:
hmm! det var sku en vild inspirerende tilgang til showet hehe!

Det tager jeg som noget posetivt, (y)

omar:
hvorfor ikke sælge posters wallstickers eller lign det er noget du kan bestille hos jesper norbøll fra media mouse direkte til kunden så nu har du en let og sipel vare som du ikke skal have på lager og som ikke er dyr i porto!

Tror ikke lige markedet er stort nok til en webshop der næsten udelukkende sælger det produkt - men vil da undersøge det - og tak for tippet!

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 08:30

Simon Tørring:

køb masser af crap hjem fra dealextreme.com osv og sælg det med lidt profit.. (der er worldwide free shipping - og det virker)

hmm, spændende idé, vil da kigge på det - tak for linket!

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 08:37

Kom til at se at der skal betales moms + jeg får besværet med nok at skulle import registreres :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)