Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har w3 fejl indvirkning på ens placering på google ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
For mange "ikke web-nørder" er det ekstremt forvirrende, når der tales om W3C og SEO, for folk tror jo, det så har en sammenhæng. Derfor ville jeg bare præcisere ;-)

Tak for det Yes

/allan

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:

Hvordan er det lige det er med alt tags på billeder?
Så vidt jeg lige husker, giver det et lille SEO-mæssigt plus hvis disse alt tags er unikke og indeholder keywords (?)

Uden alt tags på billeder validerer siden ikke, så hvis jeg har ret mht. til alt tags, er der jo en lille sammenhæng mellem SEO og W3C ... (og ja, jeg ved godt at flueknepperiet er i gang her)

Så må du også sige, at uden en hjemmeside kan du ikke validere - og uden en hjemmeside kan du ikke lave SEO. Altså er der sammenhæng mellem SEO og W3C. Det er 100 gange mere end flueknepperi - men hver sin lyst Wink

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ThomasVJ:

Hvordan er det lige det er med alt tags på billeder?
Så vidt jeg lige husker, giver det et lille SEO-mæssigt plus hvis disse alt tags er unikke og indeholder keywords (?)

Uden alt tags på billeder validerer siden ikke, så hvis jeg har ret mht. til alt tags, er der jo en lille sammenhæng mellem SEO og W3C ... (og ja, jeg ved godt at flueknepperiet er i gang her)

Her er vi ude i det samme, som Erasmus Montanus argumentation:

 

"Lillemor kan ikke flyve. 
En sten kan ikke flyve.
Ergo: Lillemor er en sten"
Og den holder jo ikke helt - Vi ved jo godt, at Lillemor ikke kan flyve Wink

 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)