Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til vores hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Nej det er absolut ikke for kritisk... Det er jo netop kritikken vi kan bruge til noget!

Vi har besluttet os for at lave det til en web-shop fra januar-februar måned og vil vente med størrere rettelser til webshoppen skal produceres...

Men jeg kan se at din kommentar matcer lidt det vi har hørt før, så der må jo være noget om det!

Med venlig hilsen

Nina

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:01
Hej Nina

En helt overordnet tanke... hvad er helt præcist formålet med jeres side?

Når jeg kigger på den er den nemlig lidt i alle retninger... mest i salg... men alligevel ikke helt...

Så kan du hjælpe mig?

Kommentarerne kommer jo til at variere en hel del i forhold til om i ønsker at sælge eller profilere jer.

De bedste hilsner

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:36
Hej,

Formålet er naturligvis salg..

Oprindeligt var siden tiltænkt som en præsentation og der var ingen priser på eller lign.

Vi har nu fundet ud af, at de fleste små virksomheder søger efter emballage på nettet og vi har derfor  ændret den lidt hen ad vejen. Det er derfor den går lidt i begge retninger..

Nina

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:32
Hej Nina,

lige en hurtig kommentar. Jeg åbnede siden i et vindue (dvs. ikke fuld skærm), som var lidt smallere end Jeres side. Normalt ville jeg være skyndt mig væk fra siden igen, da "indholdsdelen af siden" var tom. Da jeg kiggede lidt nærmere viste det sig, at når man gør vinduet smallere end Jeres side, så smider Jeres side alle informationer (produkter og alt hvad der kommer frem, når man klikker på et menupunkt) nederst på siden, hvilket ikke er særligt optimalt. Desuden flagrer hovedmenuerne også rundt i takt med at vinduet gøres smallere. Det er måske de færreste, der nogensinde vil se det, men alligevel bør du stille krav til din udvikler om at det bliver fikset :)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:50
Enkelt er godt. Men forsiden er noget af det mest enkle jeg nogen siden har set. Jeg bliver ikke sulten af at kigge på jeres forside. Jeg er modstander af alt for meget flash med skab noget liv med andre virkemidler.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)