Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma - ny webshop input ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er ved at starte et nyt firma, http://www.HeaRt-management.dk, og er startet meget simpelt, men vil gerne have tilknyttet en web-shop og måske en der kan hjælpe med opsætning, dog taler vi om en mindre investering.

Krav til webshop

- ganske få produkter skal sælge <20

- integration til betaling

- skal kunne anvendes sammen med ovennævnte domain, som er hosted hos one.com

- det skal være muligt at oprette kanaler, d.v.s. henvisning fra andre sider og registrering af partner id eller bonus kode

På forhånd mange tak for jeres input.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34

Jeg har arbejdet en del med systemet prestashop, som jeg synes matcher dine behov udmærket. Et eksempel kan ses her www.pdfshop.dk/site (er til salg - kontakt mig). Skriv mig en mail, hvis du har brug for mere info !

MvH

Simon Tørring

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:51

Hej Stig

Vi kan levere en køreklar webshop med unikt design samt hosting og betalingsgateway (modtag betalingskort) hele første år til kun 9.995,-

Shoppen bliver bygget i systemet Magento (se evt. demo shop her) der blandt andet understøtter rabatkoder.

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:58

Hej Stig,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte materiale.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 18:53

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)