da vores firma klipper plastikrør så de passer til kundernes ønske og mål, ( vi får dispencers-pumper til håndsæbe, rengørings-og div. andre pumper hjem fra kina og klipper dem i de ønskede længder så de passer til kundernes flasker), betyder det at vi har en betydelig rørlængde som vi ikke kan bruge til noget og som derfor bliver smidt ud, her taler vi om flere tons om året. dette er et stort spild og en belastning på naturen, men også en betydelig udgift for os.
alle taler om genbrug af plastik, og så tænker jeg om man kunne genbruge vores...vi behøver ikk tjene på det, men holde affalds omkostningerne nede.. det er helt ren plastik.
Jeg kunne måske godt være interesseret. Har vedlagt mail jeg lige har sendt ud til flere virksomheder. Egentlig leder jeg efter plader, flasker mm- men måske jeres rør ku blive en del af ny kollektion?
Jeg skriver til jer fordi jeg igennem de sidste års tid har haft stor succes med min smykkekollektion REthoughts, lavet af genanvendt plast ( fra emballage, plastik flasker, PE og PET) -og derfor leder jeg efter virksomheder hvor jeg kan få tilgang til større mængder af brugt plastik. Måske er i sådan en virksomhed- eller måske kan i henvise til en eller flere?
Sidste sommer blev jeg bedt om at bidrage med min REthoughts Kollektion til Koldinghus´udstillingen STOF TIL EFTERTANKE (www.koldindinghus.dk) -og ligeledes på en særudstilling sammen med FAIRTRADEJEWELLERS i Bella Center. I December blev REthoughts også udstillet i forbindelse med COP15. Idag står kollektionen i forhallen på Statens Museum For Kunst og ligeledes i min egen butik. Det går godt med dette projekt og jeg vil utrolig gerne fortsætte med denne ide- i det at konceptet er meget relevant og selvfølgelig også meget aktuelt nu.
Du kan se billede af REthoughts ring på min hjemmeside www.snygg.dk under news
Jeg kunne måske godt være interesseret. Har vedlagt mail jeg lige har sendt ud til flere virksomheder. Egentlig leder jeg efter plader, flasker mm- men måske jeres rør ku blive en del af ny kollektion?
Jeg skriver til jer fordi jeg igennem de sidste års tid har haft stor succes med min smykkekollektion REthoughts, lavet af genanvendt plast ( fra emballage, plastik flasker, PE og PET) -og derfor leder jeg efter virksomheder hvor jeg kan få tilgang til større mængder af brugt plastik. Måske er i sådan en virksomhed- eller måske kan i henvise til en eller flere?
Sidste sommer blev jeg bedt om at bidrage med min REthoughts Kollektion til Koldinghus´udstillingen STOF TIL EFTERTANKE (www.koldindinghus.dk) -og ligeledes på en særudstilling sammen med FAIRTRADEJEWELLERS i Bella Center. I December blev REthoughts også udstillet i forbindelse med COP15. Idag står kollektionen i forhallen på Statens Museum For Kunst og ligeledes i min egen butik. Det går godt med dette projekt og jeg vil utrolig gerne fortsætte med denne ide- i det at konceptet er meget relevant og selvfølgelig også meget aktuelt nu.
Du kan se billede af REthoughts ring på min hjemmeside www.snygg.dk under news
nu ved jeg ikke om du har fået løst dit problem men hvis du ikke har så er der en som bor i grenå der kan hjælpe dig vi har haft ham til at afsætte nogle af vores affalds produkter med stor tilfredshed.
Kontakt : PETER O - Affald til genbrug Tlf 28104306
Hvis du ikke kan afsætte det "SmykkeDeisgner", som jeg iøvrigt vil mene er optimalt, så er der Stena-Averhoff på Banemarksvej i Glostrup. Dem kan du lave en fast aftale med om afhentning, formentlig uden beregning eller tæt på.