Og det er meget muligt tungt vand kan købes uden tilladelse, men at tro der ikke bliver holdt øje med dig og det er naivt. ALT der bruges til atom kraft er under opsyn enten åbenlyst eller i det hemmelige, men under opsyn ER DET. Det er ikke uden grund at de allierede gik direkte efter at bombe tyske skibe hvis last indeholdt tungt vand under 2 verdenskrig i frygt for tyskerne fik atom våden.
Du gør dig godt nok meget klog på noget du øjentsynligt intet ved om. Under anden verdenkrig havde tung vand en helt anden betydning en nu om dage, da hovedparten af verden atomreaktorer bruger faktisk ikke tungt vand mere så det er ikke særligt efteresant set udfra et efterretningsmessigt synpunkt.. I sig selv udgør tungt vand ingen fare da det hverken er giftigt eller radioaktivt.
Nu er det faktisk sådan at jeg sælger tungt vand og isotoper til forsknings mål, så jo jeg ved hvad jeg snakker om.
Mvh
Ravn
Det er meget muligt du sælger tungt vand og isotoper og ved hvad du snakker om, men det ændre ikke på at tungt vand BLEV brugt til atom anlæg og dette FAKTUM gør at der bliver holdt øje med det, da det KAN blive brugt i fobindelse med udvikling af atom kraft på et primitivt plan.
Ja tungt vand havde en anden betydning under krigen, men fordi vi bruger ny teknologi betyder det ikke den gamle er forsvundet eller en mindre trussel.
Siger ikke det er farligt eller at det er svært at få fingre i, siger bare at man godt kan forvente at blive dobbelt tjekket af PET