Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kold fusion?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev længere oppe, så er jeg ikke selv igang med sådan et forsøg nicolai...

Jeg ville bare høre lidt omkring det.

Så chill, men tænk lige over det, der er altså mange ting i denne verden som er opdaget ved tilfælde!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så søg da på google ! - jeg har lige søgt på "tungt vand" og "kold fusion" og kommet frem til alle dine spørgsmål samt meget mere ...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12862
Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ingen:

[Syntes du ikke 48.000,- pr kilo er dyrt nok til at blive betegnet som en af de dyreste ting i verden ! ( ja der er ting der koster mere)

Ja det er rigtigt tungt vand kan og bliver brugt til mange ting, men du kan godt regne med diverse efterretnignstjenester holder godt øje med dig hvis du begynder at indbøbe i større mængder.

Du glemmer helt at f.eks ren guld faktisk koster ca. 160-165 kr. pr. gram. Platin koster ca. 216 kr. pr. gram. Så det er noget være vrøvl at siget det er noget af det dyreste. Palladium er iøvrigt også et ædelmetal.

Tung vand i mindre mængde er ikke noget der har efterretningstjenestens interesse, som tidligere nævn kan det fri købes uden tilladelse.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Ravn:

ingen:

[Syntes du ikke 48.000,- pr kilo er dyrt nok til at blive betegnet som en af de dyreste ting i verden ! ( ja der er ting der koster mere)

Ja det er rigtigt tungt vand kan og bliver brugt til mange ting, men du kan godt regne med diverse efterretnignstjenester holder godt øje med dig hvis du begynder at indbøbe i større mængder.

Du glemmer helt at f.eks ren guld faktisk koster ca. 160-165 kr. pr. gram. Platin koster ca. 216 kr. pr. gram. Så det er noget være vrøvl at siget det er noget af det dyreste. Palladium er iøvrigt også et ædelmetal.

Tung vand i mindre mængde er ikke noget der har efterretningstjenestens interesse, som tidligere nævn kan det fri købes uden tilladelse.

Mvh

Ravn

Det er meget muligt der findes flere ting som koster mere som guld mm. Men guld er også en af de dyreste ting i verden.  Kan derfor ikke se det er noget sludder at sige noget der koster 45.000 per kilo er på listen over noget af det dyreste i verden.

Og det er meget muligt tungt vand kan købes uden tilladelse, men at tro der ikke bliver holdt øje med dig og det er naivt.  ALT der bruges til atom kraft er under opsyn enten åbenlyst eller i det hemmelige, men under opsyn ER DET. Det er ikke uden grund at de allierede gik direkte efter at bombe tyske skibe hvis last indeholdt  tungt vand under 2 verdenskrig i frygt for tyskerne fik atom våden.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12862
Skrevet kl. 16:12

ingen:

Og det er meget muligt tungt vand kan købes uden tilladelse, men at tro der ikke bliver holdt øje med dig og det er naivt.  ALT der bruges til atom kraft er under opsyn enten åbenlyst eller i det hemmelige, men under opsyn ER DET. Det er ikke uden grund at de allierede gik direkte efter at bombe tyske skibe hvis last indeholdt  tungt vand under 2 verdenskrig i frygt for tyskerne fik atom våden.

Du gør dig godt nok meget klog på noget du øjentsynligt intet ved om. Under anden verdenkrig havde tung vand en helt anden betydning en nu om dage, da hovedparten af verden atomreaktorer bruger faktisk ikke tungt vand mere så det er ikke særligt efteresant set udfra et efterretningsmessigt synpunkt.. I sig selv udgør tungt vand ingen fare da det hverken er giftigt eller radioaktivt.

Nu er det faktisk sådan at jeg sælger tungt vand og isotoper til forsknings mål, så jo jeg ved hvad jeg snakker om.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Ravn:

ingen:

Du gør dig godt nok meget klog på noget du øjentsynligt intet ved om. Under anden verdenkrig havde tung vand en helt anden betydning en nu om dage, da hovedparten af verden atomreaktorer bruger faktisk ikke tungt vand mere så det er ikke særligt efteresant set udfra et efterretningsmessigt synpunkt.. I sig selv udgør tungt vand ingen fare da det hverken er giftigt eller radioaktivt.

Nu er det faktisk sådan at jeg sælger tungt vand og isotoper til forsknings mål, så jo jeg ved hvad jeg snakker om.

Mvh

Ravn

Det er meget muligt du sælger tungt vand og isotoper og ved hvad du snakker om, men det ændre ikke på at tungt vand BLEV brugt til atom anlæg og dette FAKTUM gør at der bliver holdt øje med det, da det KAN blive brugt i fobindelse med udvikling af atom kraft på et primitivt plan.

Ja tungt vand havde en anden betydning under krigen, men fordi vi bruger ny teknologi betyder det ikke den gamle er forsvundet eller en mindre trussel.

Siger ikke det er farligt eller at det er svært at få fingre i, siger bare at man godt kan forvente at blive dobbelt tjekket af PET

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)