Jeg sidder som nattevagt på et hospital som afløser. Der er ikke meget at lave, så når jeg er på job bruger jeg gerne 3-5 timer pr. vagt herinde. Derudover bruger jeg det en del, hvis vi har en uinteressant forelæsning(hvilket heldigvis ikke sker så ofte) ;P. Og så tjekker jeg det ellers en gang eller to om dagen.
Især søgemaskine optimering giver de råd jeg kan har læst meget hvad Mikkel deMib og Thomas rosenstand skriver og har lært en del
Alle der har hjulpet med min side , har jeg fundet her igennem amin.dk sidste webmaster har gjort det perfekt nu mangler jeg bare at rette for stavefejl på min hjemmeside og gemme gå hjemmeside så den ligger bedre på søgemaskinerne
Jeg hjulpet efter bedste evne hvad jeg kan andre amino.dk bruger
jeg er næste hverdag inde på amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg bruger søgefunktionen rigtig meget, når der lige er et emne, jeg gerne vil vide mere om. Det synes jeg, at jeg har lært meget af.
Og så er det jo dejligt - når man sidder med sit regnskab om aftenen eller i week-enden og er kørt fast - at man lige kan smide et spørgsmål her og hurtigt få et brugbart svar.
Endelig er Amino en stor støtte, når man som jeg, driver sin virksomhed alene. Aminofolk er fantastiske til at dele ud af deres erfaringer. Den åbenhed har tit undret mig, men det er jo præcis den der gør, at man føler et fællesskab her, som man absolut ikke kan undvære.
Jeg er her også dagligt, men i travle perioder skimmer jeg kun overskrifterne og læser kun få indlæg.
Endelig er Amino en stor støtte, når man som jeg, driver sin virksomhed alene. Aminofolk er fantastiske til at dele ud af deres erfaringer. Den åbenhed har tit undret mig, men det er jo præcis den der gør, at man føler et fællesskab her, som man absolut ikke kan undvære.
Ja - det er skønt at det fungerer så godt herinde. Endvidere må det da klart være det danske forum med flest interessante mennesker. Det synes jeg er et stort plus; At næsten alle herinde rent faktisk har noget at byde på!