Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design Af spillekort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle..

Jeg har igennem noget tid været i gang med at producere et nyt koncept.. Konceptet er i sin helhed meget simpel, det jeg skal have produceret er et kortspil..

Jeg har haft en grafisk tegner til at producere nogle illustrationer/karikaturtegninger som skal anvendes på hvert kort. Og det er blevet super J

Det jeg søger nu er en grafiker der kan hjælpe mig med at færdig gøre det grafiske ved kortene så de kan sendes til produktion.

Jeg skal have sammensat det hele med billederne og tekst på kortene. Så det bliver en helhed og ser indbydende ud.

Er der nogen der kender nogen der er i stand til at hjælpe på dette område?

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:38

Hej Nicolaj,

Jeg syntes projektet lyder spændende - jeg tror måske vi kan hjælpe med opsætningen, men jeg er sikker på vi kan hjælpe med produktionen, prøver osv......!

Drop mig en linje - evt. med telefonnummer, så vil jeg meget gerne hører mere om projektet. christian @ sun-bay.dk

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 10:04

Hej Nicolaj

Det lyder som et spændende projekt.

Jeg har søgt en producent til fremstilling af specielle poker kort, er det noget du kender til ?

evt. henvendelser kan ske på : kennbo.grafik@gmail.com

Og jeg vil gerne høre mere om dit projekt og hvad du kræver af den grafiker du søger !

MvH

Kenn Bo Overgaard

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:20
Hej Nicolaj
Det kan jeg hjælpe dig med, også til en god pris. Jeg kører lige nu en lav-pris kampagne for alle Amino'er.
Jeg er også Illustrator og kan derfor også assistere på det område, hvis det skulle blive nødvendig.

Hvis du gerne vil ha' tilsendt min komplette prisliste, kan jeg maile den til dig :-)
Mange hilsner,
Bent Holm
Illustration og grafisk design
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:45

Hej

Det kan vi da godt hjælpe dig med, både design, opsætning og trykning.

du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere info.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:51

Hej 

Jeg har fået produceret en hel masse Sverige spillekort hos min meget pålidelige print fabrik.  de var i fine kasser og 12 kasser i et salgskarton, du ved dem man åbner og sætter låget ned bag kortæskerne så man har en fin præsentation i butikken.

De var ganske billige at producere. Nu ved jeg ikke hvor mange  sæt du ønsker at lave, og så skal du påregne fragt, men svenskerne var mer end tilfredse med både pris og kvalitet.

Du er velkommen til at sende mig en forespørgsel hvis du er interesseret, så skal jeg nok gi dig lidt amino rabat:)

info@jiadaleather.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:17
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)