Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlerrettigheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er lidt nysgerrig efter jeres erfaringer med, at anskaffe jer forhandlerrettigheder på et produkt. Er i en situation, hvor jeg netop har spottet en upcoming læskedrik i udlandet og har fået kontaktinformation til firmaet.

Udover at sidde som erhvervsøkonomistuderende og hvad der ellers følger med af kompetencer derigennem, mine erfaringer som selvstændig og som sælger - hvad forventer en producent fra den anden side af kloden så, at man kan tilbyde ham?

Jeg er ganske klar over, at jeg også skal have en række krav til dem, men det har jeg efterhånden fået afklaret.

Glæder mig til jeres svar.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:06

Du ved godt læskedrik handles i hele containers... Så det kræver du har kapital til at lagerføre for. Dertil kommer presset på "mindst holdbar til", da butikker mm forventer varen er af en hvis friskhed...

Og for at en læskedrik slå igennem skal der markedsføres... Den dyreste post!!!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

lyder dog som et spændende projekt....

Tilmeldt 23. May 08
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:20

Tusind tak for dit input, det sætter jeg pris på.

Mht. lagerføring, så har jeg slet ikke tænkt i de baner - Det kunne sagtens skræmme mig væk fra projektet, da jeg investerer en stor sjat penge i et andet projekt lige pt.

Markedsføringen kommer senere, hvis/når produktet slår igennem i the US of A.

Er nysgerrig omkring, hvorvidt en viden omkring et upcoming produkt har nogen værdi? (udover selvfølgelig aktieinvesteringer).

Tilmeldt 23. May 08
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:50

Nu sidder jeg her godt et år efter - kan se at produktet langsomt bliver mere og mere udbredt, dog har det ikke rundet Europa endnu.

Salger ligger på 7 millioner solgte dåser på det første år og må erkende at jeg kun er nået til, at have bestilt en ramme for at smage produktet.

Produktet er optaget i diverse større kæder i USA, herunder 7eleven. Og der er gået fra at være 7-8 forskellige brands til at være omkring 100.

Umiddelbart ligger tanken på, at komme i dialog med producenten, få styr på afgifter på dåser/pantregler.

Har dog ikke helt glemt projektet det sidste års tid - Har skaffet mig et stort netværk indenfor transportbranchen, hvilket gør det relativt overkommeligt mht. distributionen, opbevaringsfaciliteter... logistikken.

Endvidere er der kommet nyt d. 1.november omkring planlagt indtog i Europa - Måske jeg allerede er for sent på den? Eller måske det er muligheden for, at kunne hente den relativt nemt til Danmark.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)