Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS - SEO

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Typo3 er et af de bedre CMS'er i forhold til SEO, så der har du et godt udgangspunkt.

Hvad bygger du det på? Ikke fordi jeg er kritisk i forhold til din udtalelse, men kunne bare godt tænke mig at læse lidt mere omkring de forskellige CMS'er og deres forhold til SEO.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi laver en del SEO rapporter for kunder, hvor vi påpeger de tekniske barrierer for god SEO der ligger i kundernes CMS. Deriblandt har der været en del kunder der kører Typo3, og der har det typisk været begrænset hvad der var at komme efter.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Men i første omgang skal du i hvert fald kunne redigere META-keywords og META-descriptions

Er keywords meta elementet ikke mere eller mindre overflødigt efterhånden?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

> Er keywords meta elementet ikke mere eller mindre overflødigt efterhånden?

Det tager maksimalt 1-2 sekunder, at udfylde manuelt - og endnu mindre, hvis man automatiserer det. Med den indsats er det alle pengene værd :)

Google anvender p.t. ikke META-keywords. Yahoo gør. Bing er i gang med de tidlige faser af deres udvikling, så det kan svinge begge veje.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Vi laver en del SEO rapporter for kunder, hvor vi påpeger de tekniske barrierer for god SEO der ligger i kundernes CMS.

I har ikke tilfældigvis fået opsnuset nogle gode tips og tricks til hvordan man undgår DC, når man benytter joomla CMS? Jeg oplever store problemer med DC skabt af joomla extensions og ønsker at få det fjernet... Og derudover kunne jeg rigtig godt tænke mig at dykke lidt mere ned i emnet og evt. skrive nogle artikler omkring det, da der uden tvivl er rigtig mange, der har DC skabt af joomla, uden at de er klar over det.

Tænkte om du måske kunne henvise til et par gode artikler omkring det eller noget i den stil? Jeg har selv surfet meget rundt, og også fundet en del, men synes stadig ikke jeg har fundet nok brugbart information omkring emnet.

 

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Du har naturligvis ret i, at det er dumt, at ignorere de andre søgemaskiner blot fordi Google er størst.

Kan det iøvrigt ikke have en negativ effekt, hvis du ikke anvender dine keywords korrekt?

Denne side her har f.eks. følgende keywords iværksætter, selvstændig, moms, skat, marketing, salg og PR. Ingen af disse keywords indgår i tråden,  

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

I har ikke tilfældigvis fået opsnuset nogle gode tips og tricks til hvordan man undgår DC, når man benytter joomla CMS?

SH404SEF er en god hjælp til SEO, også med hensyn til at undgå dublicate content.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

SH404SEF er en god hjælp til SEO, også med hensyn til at undgå dublicate content.

Hmm - Ja, det er også det jeg har læst mig til... Jeg tror simpelthen mit problem er opstået fordi jeg først har installeret SH404SEF, efter at have tilføjet en del indhold til mit site. Jeg har nu brugt en hel del tid på at få løst problemet, men jeg synes ikke at kunne få det fjernet.

Måske kunne du overtales til at kigge lidt på det? Så må vi jo lige se på, hvad du skal have for det Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)