Hej alle Amino''er. Underlig bland sammen i overskriften, som ikke desto mindre er reel nok. Vi sælger lige præcis hvad der falder os ind og har interesse. Jeg er uddannet landmand, og har arbejdet og studeret i USA i 2 1/2 år, bl.a arbejdet 1 år på en 5000 ha farm, hvor vi brugte nogle såkaldte 12V fedtpistoler til at smøre alle former for maskiner m.m. Da jeg kom hjem fik jeg lyst til at prøve noget andet, og satte et importfirma i gang. Vi er 2 der kører sammen i I/S, undertegnede, og en pige fra Brasilien som har boet 8 år i USA, uddannet inden for salg og marketing, og nu bor i Danmark. For nu at gøre en kort historie lang, så importerede jeg disse 12V fedtpistoler da jeg kom hjem. De koster 2500-4000 kr./stk de få steder de sælges i Danmark. Vi kan tilbyde dem til 800 kr.+ moms og fragt med 10% rabat til aminoer, og 700 kr. + moms for bestilling over 10 stk, og giver i det tilfælde gratis fragt for aminoer. Vi sælger nogle få stykker på qxl.dk også hvor der selvfølgelig kan bydes på dem. Priserne der går meget op og ned, så kan ikke love den bliver billigere der, men der er en god chance. Ellers kan de købes ved at sende en mail til os gennem siden her: Udover det sælger vi som sagt hvad der falder os ind, lige fra Ringenes herre merchandice, til fitness og top dvd-film, og får forskellige ting hjem med mellemrum. Vi har en anden nieche, og her kommer kæledyrsejerne ind. Der kan købes udstyr til kæledyr engros via www.wondersoftheworld.dk og til privat køb gennem www.petdreams.dk , hvor vi sælger en del luksus til bl.a hund og kat som er svært at finde mange andre steder. På petdreams tilbyder vi gratis fragt på ordrer over 500 kr. de næste 14 til alle aminoer. MVH Kristian Pedersen |
Til landmænd, entrepenører, maskinforretninger og kæledyrsejere :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Billigt Hundeudstyr Online
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)