Jeg har for nylig lanceret EventGalleri.dk med nyt design + funktionalitet. Jeg er freelance webudvikler(samt ny amino), og bruger sitet til at teste nye ting af. Da jeg har en naturlig interesse for fotografering, var det nærliggende at slå de 2 ting sammen.
Hvis I vil bruge 2 minutter på gennemgang og feedback, vil det være super :o)
Synes faktisk hjemmesiden er nem overskuelig , hele siden kan ses på en skærm , tekst farve valgt kan læses og er nem læselige tekst derved giver det et overblik så man ikke skal lede efter info, godt arbejde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
først da jeg kikkede på siden gik der lidt tid inden jeg opdagede bilerne... troede først det kun var pige bookning, da topbanneret viste en pige og hjemmeside navnet sagde ikke noget om biler... bare en tanke...
måske en overskrift kunne gøre det "billeder fra bilevents og flotte damer" eller noget bedre...
men ellers en rigtig flot side der er nem at navigere rundt i
Tak for feedback begge to. Jeg har faktisk slet ikke tænkt over at Eventpigerne kunne stjæle billedet. Det er jo kun et ekstra tiltag på siden, der lidt hænger sammen med den målgruppe siden er lavet til. Jeg vil dog overveje hvad der præcist skal gøres, så man i hvert fald ikke er i tvivl om hvad siden handler om, første gang man besøger den.
Når jeg åbner "Event" så ser jeg kun de "gamle" events, jeg skal rulle ned på siden for at se de næste events. Typisk vil man være mest interesseret i kommende events, så det burde stå øverst. Jeg fandt så ud af at de også står på forsiden, men her skal jeg altså også rulle ned på siden for at se det.
Du har helt ret. De gamle events skal selvfølgelig gemmes af vejen, så det ikke er dem man ser først. Dog skal det være muligt at få dem frem hvis man ønsker det, for at se hvad man evt. er gået glip af :o) Har du forresten prøvet at klikke på et event?