Hejsa Vores udbyder har lige haft et nedbrud, horfor Amino lige har været nede lidt. Sorry - denne gang var det dog ikke os |
"Det er de andres skyld"
Godt at I er kørende igen
God weekend!
"Det er de andres skyld" Godt at I er kørende igen God weekend! |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Synes nok at man var på sådan on and off hele tiden... Men nice det virker igen ;D |
Det er ikke ligefrem hastigheden der med amino lige pt. om det er udbyderen som tidligere eller systemet ved jeg ikke, men det tager 2-3 min minimum at hente et indlæg her. |
ja det hele virker af lort til... tager 100 år at se indlæg hvad sker der |
Nu ser det mere normalt ud her... |
trækker følehornene tilbage nu virker det også hos mig.... |
Hmmm..........stadig ustabilt. Når jeg har lavet et indlæg og efterfølgende klikker på "mere", for at rette i indlægget, så hopper den til toppen af siden. Har prøvet flere gange. 4. gang var drop down menuen dog ved indlægget og jeg kunne rette. Det var dog stadig efter en tur til toppen og så scrolle ned igen...... Mystisk....
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
http://www.alexa.com/siteinfo/amino.dk er det højeste i 6 måneder da webmaster er dem der har en alexa bar på computeren og da de profilere nok står mere på profilerne måske også postere flere indlæg og længere indlæg kræver det mere af server for amino.dk og de klikker sikkert mere rundt efter nye kunder , jo flere indlæg og flere på amino.dk , jo mere kræver det af server kort sagt |