Kære Aminoer, Jeg har gået med tanken om at begynde og udvide sortimenten i min shop, og begynde at sælge tøj. Jeg har kigget lidt frem og tilbage og kan se at der nogle steder hvor de samme mærker går igen i forhold til diverse udsalg- og lagersalgs shopper. Jeg tænkte derfor, at det egenligt bare er at ringe og høre om man kan få en aftale om at aftage nogle restpartier og så sælge dem på ens shop. Jeg har dog også tænkt på at høre en lokal butik, som sælger outlet mærkevaretøj, om de kunne være interesseret i et samarbejde. Min idé er at jeg sælger deres tøj i min shop, og så får en eller anden givende procentsats af omsætningen. Jeg ved bare ikke helt hvordan sådan et samarbejde bør gribes an. Det optimale ville jo helt klart være hvis jeg selv har varerne på lager, så mine kunder ikke køber varer som er udsolgte i butikken. Hvis ejeren af butikken ikke vil være med til at jeg har nogle af hans varer på lager, og vores systemer ikke bliver synkroniseret, hvor gør vi så tingene bedst muligt? Jeg håber I har nogle forslag til hvordan sådan et samarbejde kan løses mest optimalt. Dbh, Kim Kristensen |
Kan kun fraråde dropshipping at tøj på det kraftigste. Spild af din tid, og du får RIGTIG mange sure og skuffede kunder!!!
Men smid en PB, vi har muligvis noget der kunne være interessant til en god pris ;D