Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafiker elev?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er et mindres softwarefirma fra Vejle som udfører programmerinsopgaver. Vores udgift til eksterne grafikere er stødt stigende, og jeg leger dermed med tanken om at ansætte en grafiker på deltid, eller alternativt få en mediegrafiker elev ind.

Er der nogle der ved hvilke regler der er for at have en mediegrafiker elev? og evt hvor man kan få kontakt med interesserede? Skal man have en grafiker i forvejen der kan være mentor? Eller er det nok at de kan trække på de eksterne ind imellem?

Til info kan jeg oplyse at vi pt består af 3 programmører uden den store grafiske sans. Så internt vil der ikke være meget hjælp at hente til Photoshop osv.

/Ronni 

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:49

Hejsa Ronni,

Normalt skal der være en faglært person i firmaet for at kunne tage en elev ind.
Men prøv evt. at ringe til Hansen Berg i Kolding, de uddanner bla. mediegrafikere og ved helt sikkert meget mere om det :)

Bedste Hilsner

/Thomas

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:59

Hej Ronni,

Alternativt kunne du (alt efter arbejdsbyrden) ansætte en udenlandsk grafiker på deltid eller fuldtid - Det er utrolig billigt, dog skal man være kræsen. Jeg har selv mange gode og få dårlige erfaringer med det.

/ Jacob

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:44

Hej Ronni

I hvilken intervaller er det, i har brug for grafisk arbejde i jeres virksomhed? Ca. timer pr. mdr. / kvartal

Har i interesse i at outsource den grafiske del? Så kontakt mig gerne for yderlige oplysninger.

tja(at)juul-s.dk   

Mvh
Juul

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:33

Hej Ronni,

Jeg har en multimediedesigner elev.

Du skal godkendes som arbejdsplads af Grafisk Arbejdsgiver forening. Så Kan I få en elev i mesterlære i 4 år, hvor du betaler løn hver måned. Starter med 10.444 til ca. 16.000, alt efter hvad I aftaler.

Tag fat i den nærmeste Tekniske skole, hvor de uddanner mediegrafikere eller multimediedesignere, så kan de hjælpe jer.

Der kan I eventuelt også få elever ind i perioder på et halvt år. Men husk det er elever, så du kan ikke forvente at de yder det samme som en grafiker du ellers betaler for.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 09:58

Tak for Jeres svar.

Jeg er blevet kontaktet af en del freelancegrafikere herinde efter denne, så jeg tror faktisk at jeg ender op med at bruge freelancere lidt endnu. Så hvis der sidder andre grafikere med gode evner og rimelige priser kan I jo smide en mail :-)

/Ronni

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)