Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online kalender

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet google kalenderen.Har læst lidt på det og vil gerne at en anden har adgang til kalenderen uden dog at skulle logge ind på min google konto.. kan ikke rigtig se om det kræver at vedkommmende selv har en googlekonto ?

Én der kan svare på det ?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:50

Jo du kan godt tillade andre at se i din kalender, men det kræver at de har en googlekonto også. Herefter tilføjer du dem til din kalender. Man kan også få et lille smart program der synkronisere alt i kalenderen med Outlook. Det fungere rigtig godt.

Tilmeldt 2. Jun 09
Skrevet kl. 00:13

Kent

ja har afprøvet det nu, men det med outlook er vel bare for at hente  emails for personer ind som man vil dele kalenderen med eller hvad ??

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:03

Nej altså, du har også en kalender i outlook. Hvid du f.eks. er ude af huset og ikke har din bærbar med, kan du på en anden pc logge ind på google, og skrive en aftale ind i google kalender. Når du så kommer hjem, også åbner din outlook, synkronisere din outlook med google kalender, og henter den aftale ind, du tidligere har skrevet. Det virker selvfølgelig også omvendt. Smart ikke :o)

Her er et link til Google Sync: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=89955

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:15

Google kalendar er klart til flere brugere og flere kalendere (privat og firma f.eks. - eller kalender for medarbejdere som så kan gå på kryds og tværs) - mulighederne er mange.

Og google calendar kan synkronisere med alt - ical, outlook, din mobiltelefon ved hjælp af et program der hedder oggsync - der synkroniseres begge veje så du kan også oprette begivenheder på din telefon og så synkronisere den vej. Eller i din outlook eller ical eller hvad du bruger.

Tilmeldt 2. Jun 09
Skrevet kl. 19:31

okay smart med en synkronisering :-)

Har nu bare bruge for at flere kan kigge i de kalendere som man giver den enkelte adgang til.. så google kalender må være det ideelle.

Eneste minus er at dem jeg skal dele mine kalendre med også skal ha en google konto...men så har de jo også mulighed for at rette, så det er okay

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:01

Nu siger du det er et minus at de skal have en googlekonto, men jeg syntes faktisk at det er et plus. På den måde kan de, lige meget hvor de er i Verden, ved en hvilken som helst maskine med internet forbindelse, se deres kalender. Derudover har i, med googlekontoen, mulighed for at oprette fælles dokumenter, regneark olig. der alle kan tilgåes på samme måde. Det er da smart :o)

Brugte det selv meget da jeg var i et I/S firma. Det fungerede rigtig godt.

Tilmeldt 2. Jun 09
Skrevet kl. 20:57

Jas syntes også det er smart.

Går ud fra man kan give dem, der kan tilgå ens kalendre, forskellige rettigheder, feks. at de kun kan se kalenderen, eller feks, at de også  kan rette i den....

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:19

microbruger:

Går ud fra man kan give dem, der kan tilgå ens kalendre, forskellige rettigheder, feks. at de kun kan se kalenderen, eller feks, at de også  kan rette i den....

Lige præcis Yes

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)