Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RYGTE: eBay køber Skype!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg synes også bare vi skal glæde os over Skypes salg - de gutter har sgu gjort det godt!

Man kan kopiere meget - især hvis man har den manpower og kapital Microsoft har - men man kan ikke kopiere et brand. Det køber man

/Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28

Det er vel egentlig et spændende eksperiment det her.

"Hvad vil en iværksætter gøre med 10mia kroner" :D
Hvis han fortsætter stilen, må der være grundlag for nogle spændende projekter med massiv kapitaltilførsel i starten.

Hvad blev Skype solgt for? Børsen siger 25mia Computerworld siger 16mia?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:33
Spørgsmålet er om det overhovedet ville være sjovt at starte op med 10 mia i banken

/Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Det er så rigtig, men jeg tror det kommer an på personen bag. Jeg ville nu nok snuppe en slapper på Fillipinerne et års tid, men jeg er rimelig sikker på at jeg ville komme til at kede mig hvis jeg ikke fik noget at rive i.
Mon ikke de to bag Skype har en endnu mere udpræget iværksættertrang? Skulle man da næsten tro... men nu er der selvfølgelig ikke så meget motivation at hente i pengegevinsten.
Måske det nu er interessant at forsøge sig med et ventureselskab, han lyder jo som en mand der kan genkende et godt produkt når han ser det.

http://www.berlingske.dk/grid/business/artikel:aid=626526

Den er lidt mere detaljeret. 3mia til hver - det er også en slat. Det forklarer også forvirringen med 25/16mia - de får 15mia nu, og 10 mia om 4 år hvis Skype udvikler sig som de håber/har aftalt.

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:59
Ja jeg håber at en masse unge danskere bruger det positivt og kommer over den ø-mentalitet der gudske lov ikke er så fremherskerne i danmark længere, når en folke skole drop out kan blive en af danmarks rigeste mennesker, nu står der kan det er sket på kun 3 år, det er idiotisk at tro det han er nået dertil han er nået idag ved at satze for mange år siden, Get2net, Kazaar, Bullguard, Skype, og formentlig en hel masse projekter som ikke er blevet til noget, godt gået det gør en stolt at være dansker.
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)