Nu ser det ud til at der kommer gang i firmaet og derfor skal jeg til at være synlig på nettet.
I den forbindelse har jeg brug for en hjemmeside der kan præsentere mig og mit firma, samt evt. logo. Mit firma udfører konsulentarbejde inden for områderne sundhed/træning/kost, så stilen må gerne være lys og måske lidt "klinik"-agtig. Jeg forestiller mig en simpel side der blot beskriver mig og firmaet, samt de standardydelser jeg leverer. Evt. en kontaktformular. Ingen webshop eller betalingsmodul. Jeg har tænkt mig at smide siden op hos Unoeuro og tilknytte 3-4 domæner jeg har købt. Jeg har selv en ide til logo, men har brug for at få det tegnet og leveret i forskellige formater. Design behøver ikke nødvendigvis at være unikt, men jeg vil da gerne udskille mig lidt fra mængden.
Det hele skal selvfølgelig være i topkvalitet og næsten ikke koste noget... (ja, jeg ved at kvalitet koster, men det vigtigste for mig er at blive synlig på nettet og komme til tops i søgemaskinerne inden for mit fagområde).
Nu får jeg sikkert en del henvendelser som jeg vil forsøge at vurdere. Her vil det være en ubetinget fordel med nogle referencer, så jeg kan se hvad I tidligere har lavet. Hvis der mangler flere generelle oplysninger må I endelig skrive.
jeg vil meget gerne give dig et tilbud på din side, hvis dette har interesse sender jeg dig et gratis design udkast som du kan tage stilling til. men lad mig høre lidt nærmere til dine tanker omkring siden. har du en mail jeg kan træffe dig på? ellers er du velkommen til at skrive til info@webco.dk