Det var dog en masse sure opstød du kommer med - måske skulle du passe på du ikke ender med mavesår :)
Jeg synes også i alt beskedenhed det er flueknepperi - men hvis du virkelig har tid og lyst til en sådan overspringshandling af dimensioner - så fred være med det.
Fornærmet? hehe der tager du grueligt fejl. Jeres indlæg er underholdning.
Karsten Lund
Mavesår? hehe det er kun for dem der er nervøse og manglende selvtillid.
Hold nu fokus drenge - kan godt se I har svært ved det.
Held & lykke med jeres forretninger :-)
Hvorfor er du egenligt anonym?
Nu har jeg læst flere af dine indlæg her på Amino og du er jo ikke ligefrem den mest positive person og din retorik er ej heller den mest yndefulde der findes - jeg vil tro at du med overlæg forsøger at provokere alt og alle og hvem ved hvorfor du gemmer dig - måske har du en anden profil her på Amino eller måske tør du ikke stå til ansvar - men du skal nok ikke forvente at vi tillægger en anonym selvbestaltet moralensvogter den store værdi.
Det er for nemt at være så konfrontatorisk som du er og så være anonym.
Men efter at have læst nogle af dine indlæg så må vi jo bare konkludere at sådan er du som person og så ellers ignorere din 'lærdom' og det er jo nok formålsløst at skrive indlæg i de tråde hvor du deltager.
Held og lykke med livet som helhed - lover ikke at skrive mere.
Forbrugerombudsmanden er til for at beskytte forbrugere. Brugere på Amino er ikke forbrugere, men deltagere i et forretningsnetværk. Derfor kan jeg ikke forestille mig at forbrugerombudsmanden har nogen ret til eller interesse i at korrigere indlæg på Amino.
Dertil kan jeg heller ikke se problemet i konkurrencen.