Peter Holmstrand Læs mine indlæg. Jeg kaster ikke med sten. Og det har intet med smålighed at gøre, men jeg kan se at der er en udbredt forståelse for at en lovgivning bøjes, bare den er til ens egen fordel eller man ifølge sin egen moral mener det er i orden. Som skrevet kunne han bare have skrevet: Vind en gratis.... Så havde tingene været helt anerledes, men han gør det jo udelukkende for at tiltrække kunder og det ved alle. Han havde intet fået ud af at skrive: Få 10% rabat.. fordi den rabat er ligegyldig i dette markedssegment som kraftigt lider under finanskrisen, der er ALTID nogen der vil gøre det billigere! Det er kedeligt at se, at nutidens iværksættere og virksomhedsejere, accepterer at målet helliger midlet, og derved acceptere en eventuel overtrædelse af lovgivningen, som er det eneste der gør det muligt at have orden i tingen i et demokratisk samfund. |
MLMNewbie:Mariam
Hvad er det du ikke lige forstår?
Jeg kunne godt angive flere paragraffer i Markedsføringsloven som jeg mener overtrædes. Men for at der ikke skal være tvivl, så er det da bedre at eksperterne kommer med udtalelsen. Når jeg har fået den så offentliggøres den her.
Og hvis ikke du forstår, at det ikke er et spørgsmål om hvad man kan læse, men hvor grænsen går for at tiltrække kunder ved brug af vildledende overskrifter, så kan jeg hverken hjælpe dig eller din forretningsetiske forståelse eller fortolkning af markedsføringsloven.
Ok så har en Amino bruger nået et nyt lavpunkt - slap da lige lidt af.
Du er anonym og vil anmelde en tråd til ombudsmanden - det må da være begrebet af en kryster!
Det er nok noget af det sørgeligste jeg længe har læst på Amino!
Men som MLM gut har du jo nok styr på markedsføringsloven - eller hvad?
Personlig syntes jeg at trådstarters ide er super.
/S