Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hår produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Aminoer

Jeg skal til åbne egen klinik www.mystylist.dk og har haft en sælger ind fra MAtrix, men da jeg er reg. som kosmetolog og ikke frisør kan jeg ikke købe shampoerne, på trods af mit job som stylist se billeder af styling af hår på siden. Surt at jeg ikke kan

Derfor skal jeg høre om nogen kan henvise til nogen eller har noget de vil sælge, jeg er ude efter frisørmærker.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:33

Lazyshop:

Kære Alle Aminoer

Jeg skal til åbne egen klinik www.mystylist.dk og har haft en sælger ind fra MAtrix, men da jeg er reg. som kosmetolog og ikke frisør kan jeg ikke købe shampoerne, på trods af mit job som stylist se billeder af styling af hår på siden. Surt at jeg ikke kan

Derfor skal jeg høre om nogen kan henvise til nogen eller har noget de vil sælge, jeg er ude efter frisørmærker.

Jeg synes, du skal tage et kig på www.bd-store.dk - og så kan du kontakte Charlotte og få en aftale i stand med hende om engros køb. Telefonnummeret står på shoppen. Hils hende fra mig (hun ved godt, hvem jeg er Wink )

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:55

Mangler du stadig frisørprodukter er du meget velkommen til at se alle vores produkter på www.nicehair.dk. Du kan derefter sende en mail til ordre@nicehair.dk med en liste over de ting du ønsker for at få en samlet pris.

Hos nicehair.dk finder finder ud altid et stort udvalg af hårprodukter til konkurrencedygtige priser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)