Jeg har brug for lidt hjælp i form af nogle anbefalinger. Jeg sidder og skriver på et koncept som omhandler salg af strømper på en ny og spændende måde og i den forbindelse bruge en god producent. Hvor i verden er underordnet, men jeg kan fornemme, at Tyrkiet står for en stor del af den jeg har shoppet på det sidste.
Vi skal have lavet flere forskellige modeller - derfor er det vigtigt at antallet pr. styles kommer lange ned (max. 500 stks.) Nogen som har noget erfaring med dette?
Tak for dit svar. Deres hjemme side virker ikke. Jeg kan kun komme til "sprogvalg", men kan ikke klikke nogen steder derefter. Underligt!
Anyway, som jeg skriver, vil jeg gerne finde en udlansk samarbejdspartner, da jeg eller går ud fra at enhedsprisen bliver alt få høj hvis jeg handler ved en mellemmand i DK. Man kan jo lige så godt springe et mellemled over og købe direkte ved producenten et sted i udlandet.
Flere bud/anbefalinger er naturligvis meget velkommende
Strømper er da noget af det billigste at fremstille, så hvorfor den lave mængde?
Mit råd er: Få da lavet en ordentlig håndfuld af hver slags, så har i et lager og kan så begynde at sælge af dem uden at skulle bekymre jer om endnu en omfattende import før i har tjent jeres penge hjem igen.
MVH
Lars
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.