Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion, igen igen (-:

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag. 

Jeg ved godt at der er voldsomt mange tråde med dette "emne", men efter at have brugt en times tid på at bladre dem igennem, har jeg ikke rigtigt fundet hvad jeg søger - mange indlæg er år gamle og virker sådan lidt useriøse, osv. Så derfor har jeg valgt at lave en ny "frisk" tråd. (-:

Ydermere er det noget lidt anderledes jeg skal "bruge", da det er relativt få styles og ret få styks af hver, men alligevel er næsten hver style med anderledes snit og i vildt forskellige materialer, hvor tasker og andet accessories også indgår. Og på trods af alt dette er jeg ikke uddannet designer, og har ikke decideret erfaring med størrelsesskemaer og diverse materialer og -kvaliteter. Selvfølgelig er jeg ikke helt blank og grøn, men jeg har stadig brug for et firma der kan "hjælpe" lidt med, vejlede osv. Tvivler lidt på at sådanne et findes, men jeg håber :-)

Lidt mere specifikt med selve produktionen af tøjet; det er SS/2010 kollektionen, så det skal meget gerne ligge klart start januar. Jeg regner med at denne skal indeholde ca:

4 style t-shirt, med stort tryk foran, samt småt bagpå, i nakken. alm bomuldskvalitet. - 25 stks pr. style = 100 stk i alt.

1 style t-shirt med lange ærmer, småt tryk i nakken, tyk bomuldskvalitet, 25 stks pr style = 25 stks i alt.

2 style crew neck, med stort tryk foran, samt småt bagpå, i nakken. alm bomuldskvalitet. - 25 stks pr. style = 50 stk i alt.

2 style hoodie, med småt logo-tryk foran på brystet, samt småt bagpå, i nakken. alm bomuldskvalitet. - 25 stks pr. style = 50 stk i alt.

2 style strik, den ene som cardigan med meget mønster, den anden som "alm." rundhalset, med logo på brystet. tynd kvalitet. - 25 stks pr. style = 50 stk i alt.

2 style jakke, i tynd polyester, men med lidt foer, med knapper. - 20 stks pr. style = 40 styles.

2 style chino, den ene som shorts, den anden som lang buks, i alm kvalitet. 25 stks pr. style = 50 stk i alt.

2 style tasker, i nylan/ polyester kvalitet. 20 stks pr style = 40 stks i alt.

2 style tørklæder, i uld-kvalitet, med meget mønster. 20 stks pr. style = 40 stks i alt.

1 style denimshorts, i alm kvalitet, med opsmøg fastgjort. 25 stks pr style = 20 stks i alt.

Hvilket giver et total styk på 495, fordelt på godt 10 forskellige "produkter".

Hvis der er nogle der har orket at læse det hele igennem og måske oven i købet kan hjælpe mig, vil jeg meget gerne høre fra jer, selvfølgelig. Enten her, eller på mail: jonas.holmholm@gmail.com

Mvh. og tak for tiden, Jonas (-:

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det lyder lidt som en dyr omgang du står overfor,  det er jo hele 10 forskellige produktioner der skal laves.

Det er meget svært at få tøjproducenter til at lave så små ordre, så du skal jo nok ha fat i en skrædder/systue hjemme i Danmark.

Jeg ved ikke hvad en dansk systue tager for at lave den slags, der skal jo også trykkes flere forskellige tryk,  men det bliver helt sikker en rigtig dyr collection du kommer til at stå med, og den bliver nok svær at komme af med til butikkerne der typisk vil lægge 100% på indkøb for at få deres salgspris.

Jeg ville nok foreslå dig at starte med måske en eller to ting og så få lidt større kvantitet og bruge det til at få hentet dig nogle kunder hjem, og så langsomt arbejde dig op mod større collections.

Håber du kan bruge det til noget

MVH

Lars Kristensen

www.jiadaleather.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)