Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kuverter med bobbelplast!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino'er..

Da jeg nu har fået mine indkøbs aftaler i hus, og skal til at starte en webshop, men jeg mangler dog det varen skal sendes, her skal jeg bruge bobbelplast kuverter.. har du sådan noget og kan tilbyde til en god pris uden man skal købe for stort ind! Så skriv!

Med venlig hilsen

Morten Johansen
www.Gratisvoks.nu - Billigere bliver det ikke!

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 12:12

Og er der nogen der har nogle priser på hvor det er billigst at leje sig ind med webshop m/ DK betaling osv?

TAK!

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:21

Morten Johansen:

Hey amino'er..

Da jeg nu har fået mine indkøbs aftaler i hus, og skal til at starte en webshop, men jeg mangler dog det varen skal sendes, her skal jeg bruge bobbelplast kuverter.. har du sådan noget og kan tilbyde til en god pris uden man skal købe for stort ind! Så skriv!

Hej Morten,

Vi har boblekuverter i massevis - du kan se priser, størrelser osv. her; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=50

Fragten afhænger af hvor meget du køber/hvad det vejer og shoppen beregner selv fragten - så når du går i indkøbskurven kan du se den samlede pris.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 20:26

Boblekuverter er billigst at købe i tyskland via emballagesalg.dk - ca 1 kr stk. uanset størrelse.

De tager 65 kr indtil 5 kg og 85 fra 5-10 kg og de har alt muligt andet også... sorry men sådan noget er bare for dyrt at købe her i DK (åbenbart det 3-dobbelte).

Du kan ikke leje dig ind på en anden webshop - du skal have en indløsningsaftale med PBS der er tilknyttet dit CVR-nummer.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:40

ppehrson:

Boblekuverter er billigst at købe i tyskland via emballagesalg.dk - ca 1 kr stk. uanset størrelse.

Det er muligt, at de er billige på nogle størrelser, men den størrelse, jeg bruger mest koster altså 2 kr/stk, og så er det faktisk ikke billigt, når man regner fragten ind.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 00:03

Det vil da stadig være meget billigere end i DK hvor du skal betale 75 kr i porto bare for indtil 5 kg...

Til 2 kr stk så er det ca. 30x45 cm, der er de ikke specielt billige nej, men stadig billigere end den anden mulighed, hvis ikke jeg regner helt galt

Men jeg ville personligt vælge Jakodan's miljøvenlige løsning med padded bags ... også selvom de er dyrere - ganske enkelt af hensyn til miljøet ;)

http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=108

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:06

Du har altså heller ikke ret mht. fragten - 100 boblekuverter str. 8, som er dem jeg bruger koster 59 kr. at få sendt. Og prisen hos Jakodan og det tyske firma for kuverterne er fuldstændig den samme.

Så det er ikke rigtigt, at det bare er billigst i Tyskland - man skal altid undersøge priserne, og ikke tro, at bare fordi det er billigst een gang eet sted, er det altid gældende.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:24

ppehrson:

Det vil da stadig være meget billigere end i DK hvor du skal betale 75 kr i porto bare for indtil 5 kg...

Til 2 kr stk så er det ca. 30x45 cm, der er de ikke specielt billige nej, men stadig billigere end den anden mulighed, hvis ikke jeg regner helt galt

Men jeg ville personligt vælge Jakodan's miljøvenlige løsning med padded bags ... også selvom de er dyrere - ganske enkelt af hensyn til miljøet ;)

http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=108

Padded bags bliver brugt rigtig meget i fx Sverige - i Dk er vi bare vant til at boblekuverter er dem man kan få på posthuset, så er de nok bedst..
Mange gange vælger folk en boblekuvert til fx. tøj eller kataloger som slet ikke har brug for boblerne, og som ville blive bedre beskytet i fx en postordrepose eller en papkuvert.
Hvis man sender som maxibrev skal man tage højde for, at en paddedbags er noget tungere, så det kan ændre fragten - men de er rigtigt gode til fx reservedele, tunge ting m.m.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)