Hey amino'er..
Med venlig hilsen Morten Johansen |
Og er der nogen der har nogle priser på hvor det er billigst at leje sig ind med webshop m/ DK betaling osv?
TAK!
Hey amino'er..
Med venlig hilsen Morten Johansen |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Og er der nogen der har nogle priser på hvor det er billigst at leje sig ind med webshop m/ DK betaling osv? |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Hej Morten, Vi har boblekuverter i massevis - du kan se priser, størrelser osv. her; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=50 Fragten afhænger af hvor meget du køber/hvad det vejer og shoppen beregner selv fragten - så når du går i indkøbskurven kan du se den samlede pris. |
Boblekuverter er billigst at købe i tyskland via emballagesalg.dk - ca 1 kr stk. uanset størrelse. De tager 65 kr indtil 5 kg og 85 fra 5-10 kg og de har alt muligt andet også... sorry men sådan noget er bare for dyrt at købe her i DK (åbenbart det 3-dobbelte). Du kan ikke leje dig ind på en anden webshop - du skal have en indløsningsaftale med PBS der er tilknyttet dit CVR-nummer. |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Det er muligt, at de er billige på nogle størrelser, men den størrelse, jeg bruger mest koster altså 2 kr/stk, og så er det faktisk ikke billigt, når man regner fragten ind. |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Det vil da stadig være meget billigere end i DK hvor du skal betale 75 kr i porto bare for indtil 5 kg... Til 2 kr stk så er det ca. 30x45 cm, der er de ikke specielt billige nej, men stadig billigere end den anden mulighed, hvis ikke jeg regner helt galt Men jeg ville personligt vælge Jakodan's miljøvenlige løsning med padded bags ... også selvom de er dyrere - ganske enkelt af hensyn til miljøet ;) |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Du har altså heller ikke ret mht. fragten - 100 boblekuverter str. 8, som er dem jeg bruger koster 59 kr. at få sendt. Og prisen hos Jakodan og det tyske firma for kuverterne er fuldstændig den samme. Så det er ikke rigtigt, at det bare er billigst i Tyskland - man skal altid undersøge priserne, og ikke tro, at bare fordi det er billigst een gang eet sted, er det altid gældende. |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Padded bags bliver brugt rigtig meget i fx Sverige - i Dk er vi bare vant til at boblekuverter er dem man kan få på posthuset, så er de nok bedst.. |