Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert navn på faktura/kviteringer

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne høre hvordan SKAT forholder sig til forkerte navne på fakturer og kvoteringer, hvis der er købt en computer i et forkert navn, men til den rigtige adresse, hvad siger SKAT så til det?

Må jeg evt. strege det ud, og skrive det rigtige navn på?

Mange hilsner

Anders

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 11:03

Anders Therkildsen:

Hej Aminoer

Jeg vil gerne høre hvordan SKAT forholder sig til forkerte navne på fakturer og kvoteringer, hvis der er købt en computer i et forkert navn, men til den rigtige adresse, hvad siger SKAT så til det?

Må jeg evt. strege det ud, og skrive det rigtige navn på?

Mange hilsner

Anders

Jeg vil at tage at SKAT  ikke vil acceptere en sådan faktura. Hvorfor får du ikke bare forhandleren til at lave en ny korrekt faktura ?

Mvh

Ravn

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:12

Det kan jeg vel, men hvorfor kan jeg ikke bare selv rette navnet? Det ville spare mig en masse tid?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:17

Ravn:

Hvorfor får du ikke bare forhandleren til at lave en ny korrekt faktura ?

Fordi han vil forsøge at snyde sig til en studierabat som han ikke er berettiget til, igennem en af hans studerende kammerater.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:30

Ha ha der er der har udspioneret mig kan jeg se!Wink

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:35

Næh ikke særligt, men det var noget nemmere for folk at hjælpe dig hvis du bare lægger kortene på bordet fra start i stedet for at forsøge at pakke det ind.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:37

Ja det er rigtigt nok, men tænkte at jeg ville få flere svar, ved at lægge det ud sådan, men nu kom det alligevel frem :) Men vil stadig gerne have hjælpe til mit spørgsmål :) Vil så gerne have de 12%!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:40

Når du nu alligevel er igang med at snyde, så kan du jo lige så godt forsætte.
Sandsynligheden for at SKAT trækker dig ud eller finder ud af det er ganske lille, så vil ikke mene det er et problem at gøre det sådan - så længe du kan fremvise computeren, hvis SKAT kommer forbi.

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:44

Kristian Konradsen:

Når du nu alligevel er igang med at snyde, så kan du jo lige så godt forsætte.
Sandsynligheden for at SKAT trækker dig ud eller finder ud af det er ganske lille, så vil ikke mene det er et problem at gøre det sådan - så længe du kan fremvise computeren, hvis SKAT kommer forbi.

Men hvis SKAT trækker dig ud – så forbered dig på en langvarig og tung proces med gennemgang af alle dine bilag ned i mindste detalje.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 11:44

Det er nu første gang, og fordi at Apple hardwear skal være så forbandet dyrt! Det er måske også på tide, jeg riger og snakker med Apple igen, og prøver at finde en anden ordning..

Det bliver sgu for kompliceret, og vil heller ikke stemples som en "snyder".

Men i skal alle have tak for jeres input.

Anders

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)