Jeg vil gerne høre hvordan SKAT forholder sig til forkerte navne på fakturer og kvoteringer, hvis der er købt en computer i et forkert navn, men til den rigtige adresse, hvad siger SKAT så til det?
Må jeg evt. strege det ud, og skrive det rigtige navn på?
Jeg vil gerne høre hvordan SKAT forholder sig til forkerte navne på fakturer og kvoteringer, hvis der er købt en computer i et forkert navn, men til den rigtige adresse, hvad siger SKAT så til det?
Må jeg evt. strege det ud, og skrive det rigtige navn på?
Mange hilsner
Anders
Jeg vil at tage at SKAT ikke vil acceptere en sådan faktura. Hvorfor får du ikke bare forhandleren til at lave en ny korrekt faktura ?
Næh ikke særligt, men det var noget nemmere for folk at hjælpe dig hvis du bare lægger kortene på bordet fra start i stedet for at forsøge at pakke det ind.
Ja det er rigtigt nok, men tænkte at jeg ville få flere svar, ved at lægge det ud sådan, men nu kom det alligevel frem :) Men vil stadig gerne have hjælpe til mit spørgsmål :) Vil så gerne have de 12%!
Når du nu alligevel er igang med at snyde, så kan du jo lige så godt forsætte. Sandsynligheden for at SKAT trækker dig ud eller finder ud af det er ganske lille, så vil ikke mene det er et problem at gøre det sådan - så længe du kan fremvise computeren, hvis SKAT kommer forbi.
Når du nu alligevel er igang med at snyde, så kan du jo lige så godt forsætte. Sandsynligheden for at SKAT trækker dig ud eller finder ud af det er ganske lille, så vil ikke mene det er et problem at gøre det sådan - så længe du kan fremvise computeren, hvis SKAT kommer forbi.
Men hvis SKAT trækker dig ud – så forbered dig på en langvarig og tung proces med gennemgang af alle dine bilag ned i mindste detalje.
Det er nu første gang, og fordi at Apple hardwear skal være så forbandet dyrt! Det er måske også på tide, jeg riger og snakker med Apple igen, og prøver at finde en anden ordning..
Det bliver sgu for kompliceret, og vil heller ikke stemples som en "snyder".