Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæææææææælp med salg.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har startet inport af et nyt og godt produkt.

Nu er problemet, hvordan pokker skal vi nå ud og få solgt vores produkt.

Vi forestiller os at vi skal have nogle forhandlere rundt om i landet, men vi har kun et begrænset produktsortiment.

Måske der er nogle gode amino brugerer her, der kan hjælpe os med at sælge vores produkt ?????

Vi overvejer også om det var en mulighed at finde privat personer, der sælger til privat personer ????

Læs mere på vores hjemmeside www.biostalfris.mono.net

( dette er vores side indtil den nye www.capturine.dk bliver færdig.

Mener du at du kan hjælpe, eller måske bedere endnu, sælge vores produkt, hører vi gerne fra dig.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:20

Hej med dig :-)

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:31

Hej,

Spændende produkt - hvis man altså har dyr – det har jeg ikke J, men det skal ikke afholde mig far et par gode salgs-start-tips:

Find en række potentielle forhandlere i lokalområdet tæt på jer selv så I kan følge med – få dem til at tage produkterne på hylden og se hvad der sker.

Efter kort tid kan I/forhandlerne se, om det er noget der rykker. Hvis det gør – fint – så har i en god case som I kan drage rundet til andre forhandlere med.

Hvis det ikke virker med salget hos den lokale forhandler, så har I mulighed for helt tæt på at arbejde med markedsføring, priser, etc. Og selv være en aktiv del af arbejdet til glæde for jer og forhandleren.

Dermed finder I også ud af OM produktet KAN sælge og HVORDAN og dermed har det rette afsæt for at andre kan vurdere, om de vil sælge jeres produkt.

Held og lykke med salget.

PS: Jeg er ikke interesseret i at sælge jeres produkt Smile

Tilmeldt 20. Aug 09
Skrevet kl. 08:54

Hej og 1000 tak for det, vi følger op på sagen.

Tilmeldt 20. Aug 09
Skrevet kl. 08:55

Tak for dey svar også, vi arbejder videre med det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)