Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe dagsløn på BETFAIR...... MEN !!!!!!!!

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

mht betfair så skal man kun betale 20% af sine gevinster såfremt man ikke allerede har gjort det i løbet af sine spil. Altså hvis du vinder, taber, vinder, taber og vinder vinder vinder - så kan du meget vel have vundet 5,000 pund men undervejs have betalt 20% i kommission. I det tilfælde skal der ikke betales noget til Betfair (jeg er gået ram forbi :))

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:27

Er glad for at jeg kunne more dig lidt ;-)

Men listen, jeg spørger ikke, fordi jeg tror du tager fejl, men fordi jeg er nysgerrig. Så rolig med at tale ned. Hakuna matata!

Tjek dette link:

http://www.skattefri-poker.dk/information-om-skat-og-poker/

Der snakker de/han om Gibraltar?

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:16

Hej godt spørgsmål

Så jeg gik lige mine profit/loss på betfair efter.

Sidste uge havde jeg et overskud på 12.769

På ialt 16 markeder, altså 16 løb

Og jeg handler ca 10 min på hvert løb, så timelønnen er da god nok.

Jeg bruger mellem 10.000 og 20.000 kr til at handle med pr løb. så har du det beløb kan du lave det samme.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:16

hammarby:

Det er ikke korrekt at en licens fra Gibraltar ikke er en EU-licens. Gibraltar hører under UK og er derfor indlemmet under de skattefrie EU-licenser. Det samme gælder naturligvis Malta.

Hvis du spørger Skat 10 gange angående Gibraltar, så vil du ik får det samme svar 10 gange i træk. Det vil variere meget. Men spørger du derimod om Malta, gives der samme svar...

Derfor er firmaer på Gibraltar ik de bedste at spille på...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:19

Learner:

Er glad for at jeg kunne more dig lidt ;-)

Men listen, jeg spørger ikke, fordi jeg tror du tager fejl, men fordi jeg er nysgerrig. Så rolig med at tale ned. Hakuna matata!

Tjek dette link:

http://www.skattefri-poker.dk/information-om-skat-og-poker/

Der snakker de/han om Gibraltar?

Okay men så skal du passe på når du spørger. For Betfair har ingen relationer til Gibraltar, og det er sådan jeg + 4 andre læser dit indlæg... Men spørger du generelt så fair nok, bare sørg for at spørge generelt så, og ik hæng det op på en konkret sag.

Angående Gibraltar, så læs mit foregående indlæg, så har du svaret...

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:21

Korekt korekt

Men når man handler med odds er det vigtigste element for at forudsige h´vilken vej oddset vil gå at der er meget likviditet på markederne.

Der er både betdaq, wbx og få andre der kører exchange stilen, og enda med en lavere kommision på gevinster, med der er bare ingen likviditet på disse sider, alle bruger betfair, Hvorfor?  ,,.... fordi det gør alle de andre.Desvære, det er også derfor at betfair kan tillade sig at tage 20% kommision i premium charge, for de ved at det ikke er til at trade på de andre sider.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:34

realtvc:

Korekt korekt

Men når man handler med odds er det vigtigste element for at forudsige h´vilken vej oddset vil gå at der er meget likviditet på markederne.

Der er både betdaq, wbx og få andre der kører exchange stilen, og enda med en lavere kommision på gevinster, med der er bare ingen likviditet på disse sider, alle bruger betfair, Hvorfor?  ,,.... fordi det gør alle de andre.Desvære, det er også derfor at betfair kan tillade sig at tage 20% kommision i premium charge, for de ved at det ikke er til at trade på de andre sider.

Er der ikke noget med at man må oprette lige så mange Betfair konti, som man vil? Kan man ikke komme uden om de 20% så? Men ja det er fordi alle bruger Betfair at problemet opstår. Betsson exchange tager f.eks. kun 1%, de har dog ikke heste.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:36

GevinstGaranti:

Er der ikke noget med at man må oprette lige så mange Betfair konti, som man vil? Kan man ikke komme uden om de 20% så? Men ja det er fordi alle bruger Betfair at problemet opstår. Betsson exchange tager f.eks. kun 1%, de har dog ikke heste.

NOOOO... Din konto bliver spærret med det samme, hvis der er mistanke om snyd eller forsøg på oprettelse af flere kontier i samme navn...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:37

realtvc:

Korekt korekt

Eller at man har et brugervenligt system, som alle forstår at anvende. Måske endnu mere det sidste!!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:47

Fashion-Seller:
Derfor er firmaer på Gibraltar ik de bedste at spille på..

Gibraltar er ikke en separat medlemsstat i EU, men er som "dependent territory of the UK" omfattet af EF-traktatens frihedsrettigheder, herunder bestemmelserne for fri udveksling af tjenesteydelser. I holdning der også går igen i flere svar fra SKAT om netop spillegevinster.

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)