Undskyld jeg siger det ... men hvordan i alverden er i kommet frem til den besynderlige afregningsmetode? I mine ører lyder det som om i (jeres admin) ikke kan finde ud af at lave en korrekt trafikmåling? Jeg vil under alle omstændigheder råde jer til at implementere en lidt mere gennemsigtig løsning, med den nuværende afregningsform tror jeg i gør jer selv en rævetjeneste. Det må også ligesom give jer et hint om at der er noget galt når i her bliver mødt af så mange undrende blikke fra folk der normalt kender en del til hosting branchen. Ha en fortsat effektiv dag :) |
Plantetorvet.dk:Er der nogen der kan anbefale Hostning der kan klare følgende krav..
Mulighed for at ændre i zone fil.
Mulighed for ændring af PHP parameter.
Mulighed for ændring af Webserver parameter.
Mulighed for adgang til Database udefra.
Installation af PHP libs.
Du skal være velkommen til at kontakte mig ihvertfald, vi burde kunne klare ovenstående, tlf 41 28 28 08 el. mmc@specialhosting.dk
Dog vil jeg mene det vigtigste i dit tilfælde er at du får fat i en leverandør der kan hjælpe dig med at forstå de problemstillinger i står overfor, ellers ender du blot med en ny uforståelig regning om 3 mdr igen.
Bliv gratis medlem