Nu kan jeg se, at guilden er til spillet Mortal Online. Måske du skulle prøve, at få flere elementer fra spillet ind i designet. Skrifttypen synes jeg også skal ændres.
synes du skal vælge hvilken farve du vil vælge , jeg ville vælge hvid da siden er mørk , dette ville gøre siden mere læsbar.
Banneret øverst er for stort vis du har 8 til 10 skærm skal du langt ned på siden for at se der er overhovedet er noget , tror dog webmaster har siddet med noget større skærm end 15 så jeg tror det er derfor det ikke er bemærket..
Det var lige hvad jeg kunne se en torsdag morgen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Alt for stort topbanner. Jeg synes også generelt at sitet er alt for mørkt. Det er svært at se hvad der står på sitet. Men det er vel med vilje, nu hvor det er en hjemmeside for noget så dystert som en gaming guild ;P
Jeg har ikke lagt alle undersider op endnu. Derfor får du 404 fejl.
Siden på min skærm virker meget lys, men jeg må vel prøve at gøre det lysere på end eller anden måde.
Jeg sidder med en 22' skærm derfor virker det ikke så stort på min skærm. Jeg er heller ikke så bekymret for at folk med en 8' skærm er nåd til at scrolle en smule længere ned.