Jeg står bag Tasks, som er et webbaseret system til opgavestyring, timeregistrering og fakturering til selvstændige og små virksomheder.
Da jeg selv har udviklet produktet, og selv bruger det hver dag, er det en stor udfordring for mig at forfatte tekst til marketingsitet som ikke er indforstået - en udfordring der kun bliver større i takt med videreudviklingen af systemet, som jævnligt medfører nye funktioner.
Derfor søger jeg nu en tekstforfatter der udover at have styr på alle de sædvanlige discipliner i faget, også formår at lave SEO-venlig tekst, og ikke mindst tekst der konverterer. I første omgang til en gennemgang af de cirka 20 sider jeg selv har skrevet, men som sagt vil der løbende blive behov for assistance - også til de forskellige mailkampagner jeg kører.
Budgettet er ikke enormt, men lad mig høre dit anslåede prisleje i en privat besked eller email.
Ingen henvendelser - kan det virkelig være rigtigt? Selvom jeg skriver "budgettet er ikke enormt" betyder det jo ikke at jeg kun har et par hundrede kroner :)
Jeg er i Kolding til et par kundemøder nu på torsdag, så hvis du afsætter en time til at give mig et brief, siger vi goddag til hinanden - og du får et konkret tilbud at gå videre med.
Giv mig et kald på mandag, så vi lige kan aftale tid og sted.
Hvis budgettet ikke er så højt igen, så kan du måske prøve at kigge på denne korte artikel på min hjemmeside (det er en ultrakort præsentation af en længere aftikel fra SEOmoz - linket til den orginale artikel kan du også finde derinde). Artiklen beskriver den bedste struktur for en SEO-venlig side.
Du kunne måske se om du kunne få et par hints derfra. Mht. søgemaskineoptimering, så er det min opfattelse, at man kan komme rigtigt langt selv, og så kan man jo altid hyre professionel hjælp til at komme hen over målstregen. Dette kræver selvfølgelig, at du har tid til at sætte dig lidt ind i det. Men under alle omstændigheder synes jeg i hvert fald, at det er interessant læsning.