Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[I] Hjemmeside om acne til salg - KØB NU: kr. 5.000 [I]

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi sætter nu hjemmeside www.acne-ai.com/ til salg, efter lang tids overvejelse. Salget sker, da vi ikke har tid til at vedligeholde siden, der har fået lov til samlet støv i 7 mdr..

Siden er på engelsk, og beskæftiger sig med informationer, tips og kure af acne. Siden har til formål at sælge bøger igennem affiliate-salg, men tjener også penge igennem Adsense.

Vi har indtil nu brugt minimalt tid, på at vedligeholde og opdaterer siden. Der er faktisk ikke sket ændringer i 5 mdr., men der har i sidens levetid været omkring 5.000 besøgende, og det er uden en aktiv indsats.

Du er velkommen til at sende bud til: Anders@memedia.dk, eller skriv dig bud i tråden.

Vi er ikke interesseret i at negativ feedback skal overtage tråden, vi er opmærksomme på designet muligvis er outdated.

Men - bud er mere end velkommen! Som skrevet i overskriften sælger vi til første bud over kr. 5.000, men vi modtager også bud under.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:34

hvor meget tjener siden ind om måneden? Oms? db? og faste udgifter?

Søren Krabbesmark Jepsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:05
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 10:13

Christian iMARKETING:

Da indholdet er det samme som http://answersandinfo.com/acneai/ hvad vil der så ske med denne side ved et køb?

Mvh,

Christian

Hej Christian

Den høre med som en del af AI-konceptet, der er dog ikke lavet flere sider end Acne-ai.com, som der ellers havde været planen, indtil nu da vores virksomhed skiftede kurs kort efter oprettelse. Planen var at lave tilsvarende sider om de så kaldte "man boobs", hæmorider og andre markeder, da vi fandt ud af at dette var markeder der var potentiale i.

Jeg skal måske lige nævne at..

Acne-ai.com er bygget op omkring et meget simpelt CMS system vi selv har udviklet. Man behøver blot at have kendskab til FCK-editor.

Mange hilsner

Anders

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 10:25

Hej Søren

Indtjening: Siden har indtil nu indtjent 100 kr, men det er først for nyligt, at der er blevet implementeret AdWords. Der ud over har vi haft fokus på at sælge bøger igennem affiliate salg, hvor vi "reklamere" for hvor god bogen er, men at vi ikke har noget med bogen at gøre, når folk klikker på linket, bliver de ledet over på en side, der har vores "ID", og så tjener vi ex. 40% per salg. Jeg må indrømme jeg faktisk ikke har styr på, hvor mange bøger der er blevet solgt, da jeg ikke har tænkt på siden, de sidste 5 mdr. men jeg skal prøve at undersøge det.

Køber vil skulle have tilknyttet sin mail, men det klare vi selvfølgelig :)

Udgifter: Siden koster 75 kr om året, med der er ikke yderligere udgifter end ens egen tid, som ellers er en god investering.

Nyt indhold = flere penge: Hvis du køber siden, vil der være noget arbejde forbundet med, at skulle have opdateret siden, med nyt indhold, så siden igen bliver interessant for google. Alt indhold på siderne bliver overdraget til køber.

Nye sider: Ønsker køber nye sider, er det nemt at få lavet disse, vi kan lave en helt ny side med nye farver for kr. 1.000, men køber skal selv købe sig til indhold eller skrive det selv. Så det vil være nemt at lave www.emne-ai.com, og derved øge AI familien :)

Mange hilsner

Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)