Mit navn er Nichlas Boysen. Jeg kommer fra den lille by Møgeltønder. Det ligger tæt op af grænsen, hvis nogen skulle være interesseret i det. Jeg har arbejdet med grafik i en del år nu - årene kan dog stadig tælles på én hånd, men vi er ved at runde de 5. Jeg er blevet helt forelsket i programmet Adobe Photoshop, som jeg har arbejdet med gennem alle årene. Rundt omkring på nettet, er der nogle såkaldte community's. Nogle større end andre. Jeg har været med i nogle få, men har sagt fra efter få måneder, da der ikke var nok udfordring. Jeg ville videre. Derfor arbejder jeg på at kæmpe mig ind i en af de helt store grupper, hvor kun de bedste af de bedste bliver lukket ind. Jeg tror 100% på mig selv, og når jeg mener jeg er helt klar, vil jeg give det en chance. For at blive medlem af disse grupper, skulle du kunne udarbejde et kunstværk ud fra et tema. Det er det der er udfordringen. Der sidder mange dygtige designers rundt omkring – mange kan bare ikke tænke kreativt m.h.t. disse opgaver, hvor du får et tema eller emne. Selv mener jeg at jeg kan opfylde disse krav, og hvis du spørger mine tidligere klienter, håber og mener jeg også at de ville nikke ja. Men lad os komme lidt tilbage til mig. Jeg er i gang med en HHX uddannelse, som gerne skulle føre mig videre igennem en længere uddannelse indenfor grafik og design. Min fremtid står også på grafik. En god ven, som også er en bruger på dette forum, nemlig Johannes Aagaard har planer om at starte egen virksomhed inden for dette fag. Da vi stadig er unge, kan vejene stadig gå i helt andre retninger. Bare vejene bliver på ruten til grafik. Nu vil jeg så til sagen. Jeg er her egentlig for at komme ud og sige til verden – i hvert fald Danmark, at jeg er fuldt åben for freelance opgaver. Ligemeget hvad du står og mangler, kan det laves hos mig. Det eneste jeg skal vide, er hvad du har brug for. Derefter tager min kreative hjerne over og klarer resten. Jeg regner med, at i gerne vil se hvad jeg egentlig kan. Derfor har jeg fået lavet mit eget portfolio, hvor mine designs er blevet lagt ud. Nu er resten stort set op til jer. Dette er min deviantART, hvor lidt andre designs ligger Nu sidder I sikkert og hopper og danser, og vil derfor gerne have fat i mig. Det er intet problem – I skal blot sende en mail til: QarstarDesign@gmail.com. Alt kan fixes over mail. I kan skrive til mig hvis i har spørgsmål. I kan selvfølgelig også skrive til mig, hvis I gerne vil have lavet en opgave. Det er jo derfor jeg er her. Nichlas Boysen Qarstar Design QarstarDesign@gmail.com
|
Har du nogen erfaring med kode og design af hjemmesider og logo?