Hej,
Skriver fordi jeg sammen med min partner netop har etableret et telemarketing/mødebookings bureau.
Ville bare høre om der var nogle der kunne komme med nogle forslag til mulige ydelser man kan sælge både b2c og b2b. Vi har tidligere arbejdet med rengøringsvirksomheder og IT løsninger.
Dog hungrer vi stadigvæk efter lidt mere at sætte tænderne i.. Alle forslag er velkomne.
På forhånd tak. |
Jamen alle muligheder er jo åben for jer, da alle skal have solgt deres produkt eller ydelse. Så det er jo bare at slå op i den Gule-telefonbog og starte fra en ende af.
Men før I starter, vil jeg anbefale, at I bruger lidt tid på at finde ud af, hvilken service ydelse I brænder mest for. Det er nemlig dette der kommer drive jeres motivation, især når I møder de hård tider. Ligeledes vil det være jeres entusiasme som vil brænde igennem ved forhandling med potentielle kunder, samt når I skal til at canvasse for jeres kunder.
Det er sådan, at hvis I gaber over for mange forskellige rettet service ydelser, og det viser sig at I kan ikke leve op til dem alle, så mister I kunder – forever! Derfor specialisere jer, så I sikre en højere sandsynlighed for succes med det samme, her i jeres opstartsperiode.
Så hvad er I gode til ?
Hvilken ydelse/service brænder I mest for?
Hvilken slags kunder ønsker den service/ydelse I brænder for?
Tjek eventuelt min blog for mere information.
Held og lykke.
VH/Glenn