Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QXL auktioner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg efter længe søgen må opgive denne problemstilling, vil jeg spørge herinde om der er nogen der kan hjælpe.

Når man opretter QXL auktioner, så kan man vælge at skrive auktionen i html og bruge det. Jeg ser at de fleste har billeder i selve produktbeskrivelsen, som er lavet med html. Når jeg gør det samme vil qxl siden ikke give mig lov til det, og siger at den har fjernet "eksterne" billeder... hmmm hvad gør man så?

har både prøvet at indsætte fra min computer, og linke til billeder på nettet. Men intet virker... Håber der er nogle kloge hoveder herinde?

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:29

Qxl tjener bl.a. penge på at du sætter billeder ind på din auktion. Derfor er de ikke interesseret i at du viser billeder fra et andet website. Dette er muligvis grunden til at du ikke kan få lov til dette.

Ring og spørg deres kunde service, de er der jo for det samme.....

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:51

Du kan godt ligge externe billeder ind som HTML kode. Jeg har gjort det flere gange. prøv evt. at smide den kode, du ligger ind i din html, så kan jeg se om jeg kan finde en fejl på det. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:02

Til det her emne, vil jeg også lige høre om der findes et program, så man kan lave flottere auktioner?

En form for 'html-skriver' hvis man kan sige det, så man selv slipper for at sidde og skrive koden..

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 01:40

Du kan evt. bruge frontpage. Det er ikke et perfekt program, men det gør det en del nemmere at sætte tingene op synes jeg selv.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:52

Brug den tid der skal til for at lave et standard tema, som du kan hive frem hver du skal sælge på QXL. På QXL's hjemmeside finder du også programmet QXL Ricardo Assistent 5, som kobler op mod QXL's database. Det er en lidt nemmere og hurtigere måde at oprette auktioner på.

Hvis du ikke har mod på at lære at skrive HTML i hånden, kan du kan lave WYSIWG i TSW WebCoder, DreamWeaver og de fleste andre HTML editore. Det fungere næsten ligesom word :-). Det kræver blot du lige sætter dig ind i det - som så meget andet.

Håber det kunne bruges.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)